Yuppy1 Decembrie 2014de Vio

Lectura de 3 minute

Alatura-te campaniei si cheama-ti prietenii care lucreaza in strainatate sa se intoarca acasa

ROM Autentic - ambasadorul neoficial al Romaniei in lume - si McCann Bucuresti, lanseaza campania „Intoarce-te, Romane!”, o campanie care ii ajuta pe romanii din tara sa isi convinga prietenii plecati la munca in strainatate sa se intoarca acasa. Sebastian Olar, Group Creative Director, McCann Bucuresti explica ideea campaniei:

Venind din Singeorz-Bai, judetul Bistrita-Nasaud, un orasel din care poate jumatate din tinerii din generatia mea au emigrat, pot spune in cunostinta de cauza ca aa vrea ca acestia sa se intoarca. Studentii eminenti, profesionistii valorosi, romanii muncitori, toti ar trebui sa se intoarca, acum ca au invatat lucruri si au furat meserie. Cred ca orice roman din Romania are macar un prieten plecat, asa ca hai sa-i aducem inapoi”.

Primul pas pentru a-i convinge pe romani sa vina acasa este accesarea site-ului dedicat campaniei - www.intoarceteRomane.ro. Odata ajuns pe site, orice roman le poate face fratilor plecati din tara un filmulet lacrimogen, cu sarmale, pajisti verzi, ursi carpatini, muzica emotionanta si poze din copilarie, care sa ii convinga ca tot in Romania e mai bine.

Pasul al doilea este unul mai pragmatic, ROM Autentic si Compania de recrutare Reviro, le pun la dispozitie romanilor care lucreaza sau studiaza in strainatate posibilitatea de a-si cauta un loc de munca in tara, facandu-le legatura cu experti in resurse umane, cu care sa discute oportunitati de cariera disponibile aici, pe pamant romanesc. Datele de contact ale consultantilor Reviro se gasesc pe site-ul www.intoarceteRomane.ro.

Citeste si:
De Ziua Imnului, strainii ne invata "Desteapta-te, romane!"
De Ziua Imnului, strainii ne...

Reviro sprijina campania „Intoarce-te, romane!”, o campanie in linie cu misiunea noastra de a dezvolta o comunitate a tinerilor romani intorsi in tara si dispusi sa contribuie la dezvoltarea societatii romanesti. Obiectivul Reviro este de a-i atrage pe tinerii cu experienta internationala si de a-i conecta la oportunitatile de munca de pe piata din Romania. In aceasta campanie, impreuna cu ROM, incercam sa-i sprijinim pe acestia sa gaseasca cele mai potrivite optiuni de joburi pentru ei si sa le aratam ce oportunitati le stau la dispozitie in unele dintre cele mai importante companii din Romania oferind servicii de consiliere pe intreaga perioada a procesului de recrutare”, a declarat Adriana Comaneci, Managing Partner Reviro.

ROM, pentru ca este Autentic si romanesc, a demonstrat de-a lungul anilor ca se pricepe sa ii adune pe romani in jurul unor cauze puternic emotionale. Fie ca vorbim de imaginea romanilor pe internet, steagul national sau capitala tarii, toate aceste teme tin de mandria noastra nationala si ROM a ales sa le aduca in atentia romanilor si sa le “zgandareasca” valorile si orgoliile . Anul acesta, romanii de peste tot au aratat ca pot fi uniti, ca se pot mobiliza si pot crea un “vibe” mai mare decat harta Romaniei. Noi ii provocam sa faca acelati lucru si de acum inainte, dar le ei acasa. Astfel, in preajma zilei de 1 Decembrie, campania “Intoarce-te, Romane!” ii cheama pe romanii plecati sa vina acasa, caci “aici e iarba mai verde, mancarea mai adevarata si prietenii mai de nadejde”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

Pentru a promova noua cauza asumata de batonul de ciocolata ROM Autentic, campania are si un manifesto, care prezinta detaliile campaniei :

Citeste si:
Un primar din Franta REFUZA inhumarea unui bebelus rom in...
Un primar din Franta REFUZA...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.