Pentru ca, daca n-ar face-o, ar pierde mult la imagine si apoi ar pierde bani. Multi bani, cu rechemari costisitoare.
Testele astea sunt foarte complexe si merge de la teste pe componente, pana la teste cu masina finala. Evident, sunt o multime de trepte intermediare. De exemplu, test special, draconic, pentru suspensii. Insa testul final este cel cu masina de serie.
Porsche ne arata cum au decurs fazele finale ale testelor cu noul Porsche 911. Aveti ce vedea, asta-i clar. Si poate va intrebati cine ar fi suficient de nebun sa mearga cu un 911 pe zapada, la Cercul Polar, la minus 40 grade Celsius. Pai.. nimeni, dar inginerii vor sa se asigure ca masina lor merge la fel de bine oriunde, absolut oriunde exista un drum pe care sa poata rula.
multumim: motorstory.ro
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro