Evenimentul de lansare a noului brand Cupa Romaniei a coincis cu oficializarea noilor parteneriate, in continuarea strategiei de succes a Federatiei Romane de Fotbal. Anuntul a fost facut de presedintele Federatiei Romane de Fotbal, Razvan Burleanu: “Suntem foarte bucurosi sa primim alaturi de noi tot mai multi parteneri de referinta din mediul de business. Astazi, relansam Cupa Romaniei, competitia comunitatilor care fundamenteaza reputatia fotbalului ca fenomen social. Si suntem onorati ca UPC Romania si Kaufland, care impartasesc principiile si valorile Federatiei Romane de Fotbal, sa sustina atat aceasta competitie speciala, cat si schimbarile majore care se produc in fotbalul romanesc”.
„Noua viziune a Cupei Romaniei se aliniaza promisiunii facute clientilor nostri: divertisment de calitate, crearea de experiente memorabile, inovarea permanenta si sustinerea comunitatilor locale. Prin investitiile in extinderea ariei de acoperire, vrem sa fim prezenti cu serviciile noastre in cat mai multe zone din tara, iar Cupa Romaniei, singura competitie ce reuneste toate echipele indiferent de divizia in care activeaza, aduce experienta fotbalului si in localitatile mici si mijlocii in care noi ne extindem constant. In plus, momentele frumoase petrecute in familie si alaturi de prieteni, la un meci de fotbal, in care fiecare dintre noi se transforma intr-un adevarat suporter pentru echipele implicate, ne ofera ocazia sa sustinem, inca o data, performanta, fair-play-ul si pasiunea pentru sport”, declara Bogdan Bucurei, Director Marketing UPC, potrivit MEDIAFAX.
“Pentru Kaufland este esential sa indeplinim rolul de partener de incredere in societate. In acest an, strategia companiei de implicare la nivelul comunitatilor in care activam are o importanta componenta de incurajare a activitatilor fizice, a sportului si de promovare a unui stil de viata sanatos. In 2016, am sprijinit financiar cinci competitii de alergare nationale si internationale. Parteneriatul cu Federatia Romana de Fotbal ne onoreaza si odata cu acesta reafirmam angajamentul nostru permanent de a sustine valorile si specificul Romaniei”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro