Compania Facebook va lansa o platforma dedicata evenimentelor sportive, intitulata Facebook Sports Stadium, care va oferi utilizatorilor, in timp real, informatii si actualitati despre diverse meciuri, mesaje publicate de fani, statistici si comentarii ale unor experti, informeaza Reuters.

"Cu cei 650 de milioane de fani ai sporturilor pe care ii are, Facebook este cel mai mare stadion din lume", se afirma intr-un mesaj dat publicitatii, miercuri, de compania americana.

Facebook, care a anuntat in septembrie 2015 ca are o medie de 1,01 miliarde de utilizatori unici activi, va face publice pe 27 ianuarie veniturile obtinute in ultimul trimestru al anului trecut, scrie MEDIAFAX.

Noul serviciu online al companiei Facebook pare sa fie, potrivit Reuters, o incercare de a patrunde in forta pe un teritoriu detinut pana acum de Twitter. Cunoscuta retea de microblogging s-a dovedit in ultimii ani o destinatie foarte populara in randul internautilor in ceea ce priveste evenimentele sportive "transmise live" in mediul online.

Facebook Sports Stadium va acoperi deocamdata din punct de vedere mediatic doar meciurile din campionatul de fotbal nord-american, care va culmina cu gala Super Bowl, pe 7 februarie. Noua platforma se va adresa insa in viitor si altor sporturi, precum baschet si fotbal european, au precizat reprezentantii companiei americane.

Serviciul poate fi accesat prin introducerea in fereastra de cautare de pe Facebook a unui meci individual.

Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,49 de miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.