Sponsorul principal al echipei nationale, Timisoreana, intentioneaza sa nu prelungeasca acordul cu Federatia Romana de Fotbal privind prima reprezentativa, in valoare de aproximativ 600.000 de euro anual, scadent in la sfarsitul anului, au declarat surse federale.

Conform surselor mentionate, compania Ursus Breweries, reprezentanta in Romania al producatorului de bere SABMiller, care detine marca Timisoreana, intentioneaza sa pastreze contractul de sponsorizare al echipei nationale doar pana la sfarsitul acestui an. Reprezentanta companiei sud-africane va continua insa colaborarea cu Federatia Romana de Fotbal in ceea ce priveste parteneriatul pentru Cupa Romaniei Timisoreana, in valoare de 300.000 de euro anual.

Nicolae Nemes, Sponsorship Manager al Ursus Breweries, nu a confirmat, dar nici nu a infirmat aceasta intentie, precizand ca atunci cand compania va lua o decizie definitiva in acest sens va face anuntul public. "Nu pot sa confirm absolut nimic, cand va fi cazul vom anunta in mod oficial. Nu avem niciun comunicat de facut. In momentul in care lucrurile vor fi asezate suta la suta, din totate punctele de vedere, atunci vom anunta si ce se va intampla cu parteneriatul cu echipa nationala si cu cel referitor la Cupa Romaniei. Pana atunci sunt doar discutii, mai spun ei, mai spune x sau y. Pana nu se anunta un lucru oficial nu putem comunica absolut nimic. Cand lucrurile se aseaza, vom anunta, nu e niciun secret. Dar lucrurile trebuie asezate, la noi, bugete si toate celelalte, cu federatia... Pana nu sunt asezate lucrurile nu va face nimeni niciun comentariu din partea noastra", a declarat el pentru MEDIAFAX.

Federatia Romana de Fotbal, prin directorul departamentului de comunicare, Gabriel Berceanu, considera Timisoreana in continuare un partener de traditie: "Nu avem cunostinta de o asemenea intentie. Pentru FRF, Timisoreana e un partener de traditie, pe care il respectam".

Federatia Romana de Fotbal a semnat la inceputul anului 2009 "cel mai mare contract de sponsorizare", conform declaratiilor oficiale, cu compania Ursus Breweries, pe o perioada de patru ani, in valoare de 1,5 milioane de euro anual. Insa la finalul anului 2011, fostul presedinte al FRF, Mircea Sandu, anunta ca Ursus a reziliat unilateral contractul de sponsorizare a echipei nationale. Un an mai tarziu, aceeasi companie, Ursus Breweries, a incheiat alte doua contracte cu FRF pe o perioada de trei ani, unul de aproximativ 600.000 de euro anual, de sponsorizare a echipei nationale, si altul de publicitate in cadrul competitiei Cupa Romaniei, in valoare de 300.000 de euro anual, ambele prin marca Timisoreana.

Citeste si:
Ungurii au mințit? FRF a întrebat UEFA. Răspunsul: „Considerăm că...
Ungurii au mințit? FRF a...

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.