Sport21 Aprilie 201315:07

Lectura de 4 minute

Mika va lansa in Romania campania Johnnie Walker - Join the Pact, pentru consum responsabil si va conduce Caparo T1, una dintre cele mai rapide masini din lume, in cadrul unei curse cu circuit inchis pe Bulevardul Kiseleff din Bucuresti

Johnnie Walker, cel mai mare brand de whiskey din lume, anunta ca Mika Häkkinen, ambasadorul global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool si dublu campion mondial de Formula 1 cu echipa McLaren, va fi prezent in Bucuresti pe data de 5 iunie pentru a transmite consumatorilor romani mesajul “Nu te urca la volan sub influenta alcoolului”. Aceasta initiativa face parte din campania globala Johnnie Walker pentru consum responsabil, “Join the Pact”.

“Join the Pact” este o campanie menita sa incurajeze si sa determine consumatorii, prin semnarea pactului, sa faca un angajament personal de nu se urca la volan sub influenta alcoolului. Pana in prezent, aproximativ un milion de oameni din intreaga lume s-au alaturat campaniei alaturi de Mika Häkkinen, in rolul sau fundamental de ambasador global Johnnie Walker pentru promovarea consumului responsabil de alcool. Consumatorii romani sunt invitati sa faca un angajament personal de a nu se urca la volan sub influenta alcoolului prin semnarea pactului, utilizand aplicatia interactiva disponibila pe pagina oficiala de Facebook Johnnie Walker Romania: http://www.facebook.com/JohnnieWalkerRomania.

In data de 5 iunie, in parteneriat cu Forumul Roman pentru Consum Responsabil de Alcool (RFRD), Mika Häkkinen va fi in Bucuresti pentru a promova campania locala “Join the Pact” si pentru a transmite consumatorilor romani mesajul Johnnie Walker privind consumul responsabil. In cadrul evenimentului public, mii de fani vor putea urmari precizia, abilitatile de conducere si de control ale lui Mika Häkkinen, care va parcurge un circuit inchis pe Bulevardul Kiseleff la volanul masinii Join the Pact Caparo T1, una dintre cele mai rapide masini din lume.
Mika Häkkinen afirma: “Prin aceasta campanie, am reusit sa transfer mesajul privind consumul responsabil catre milioane de oameni din intreaga lume. Sper ca fanii si consumatorii din Romania sa ne sprijine in transmiterea mesajului pentru consum responsabil prin semnarea pactului utilizand aplicatia Join the Pact de pe Facebook.” Mika mai adauga: “In calitate de sofer de Formula 1, stiu cat este de important sa detii controlul, mai ales atunci cand te afli la volan. Daca decizi sa conduci dupa ce consumi alcool, nu vei mai avea control. Iar atunci cand vrei sa consumi alcool, este foarte important sa ai alaturi de tine un sofer care si-a asumat angajamentul de a te conduce in siguranta acasa si a semnat pactul nostru. ”

In noiembrie 2006, Mika Häkkinen a devenit ambasadorul global Johnnie Walker pentru consum responsabil de alcool si a avut un rol important in cresterea gradului de constientizare la nivel global privind condusul responsabil. Pana in prezent, Mika Häkkinen a vizitat peste 30 de tari de pe patru continente pentru a primi sustinerea a nenumarate parti implicate, mass-media, oficiali guvernamentali, lideri de opinie si consumatori, in transmiterea mesajului “Nu te urca la volan sub influenta alcoolului” catre milioane de oameni.

Citeste si:
Anvelopele: unde le gasim la preturi avantajoase?
Anvelopele: unde le gasim la...

Despre JOHNNIE WALKER® si Formula 1™

JOHNNIE WALKER® este cel mai mare brand de whiskey din lume, savurat de oameni din peste 200 de tari din intreaga lume. Inca de la aparitia brandului, Johnnie Walker a fost puternic asociat cu conceptul de progres personal. Capacitatea de intelegere a consumatorului, determinarea si iscusinta comerciala au fost cele trei elemente care au contribuit la dezvoltarea unui mic magazin alimentar fondat in anul 1820, gestionat de-a lungul a trei generatii de familia Walker, intr-o afacere internationala avand la baza un brand de whiskey fin, authentic, iconic.

Aceasta abordare progresista si inovatoare a continuat si in secolul 21, iar in anul 2005 JOHNNIE WALKER a incheiat un acord de parteneriat cu echipa de Formula 1 Vodafone McLaren Mercedes. Astazi JOHNNIE WALKER este recunoscut ca un simbol al progresului personal si ca un brad international, premium, iconic. Echipa Vodafone McLaren Mercedes si F1 intrunesc aceste caracteristici, generand o platforma originala de comunicare pentru consumatori.

Diageo, lider mondial pe piata distribuitorilor de bauturi premium si detinatorul brandului JOHNNIE WALKER, se angajeaza sa promoveze consumul responsabil de alcool, acesta fiind elementul principal de legatura cu Vodafone McLaren Mercedes. In Romania, JOHNNIE WALKER® este distribuit in mod oficial de PPD Romania, cel mai mare distribuitor de bauturi alcoolice premium si partenerul pe termen lung al renumitului producator de bauturi alcoolice, DIAGEO.

Citeste si:
General Motors se gandeste la renasterea Hummer ca brand electric:...
General Motors se gandeste la...

Aspectele legate de alegeri potrivite si responsabilitate sunt esentiale in ceea ce priveste consumul de alcool. Alaturi de Mika Häkkinen in calitate de ambasador global pentru promovarea consumului responsabil de alcool, JOHNNIE WALKER abordeaza in mod direct aceasta problematica. Colaborarea dintre JOHNNIE WALKER, Vodafone McLaren Mercedes si Mika Häkkinen demonstreaza faptul ca si companiile care comercializeaza bauturi alcoolice pot promova in mod eficient consumul responsabil de alcool si pot schimba atitudinea consumatorilor in privinta consumului excesiv.

Astazi JOHNNIE WALKER® este recunoscut ca fiind un brand international, premium, dinamic. Whiskey-ul este produs de DIAGEO, cel mai mare producator de bauturi premium.
JOHNNIE WALKER®, omul pasind si logo-urile asociate sunt marci inregistrate.

Pentru informatii, interviuri si imagini, contacteaza OXYGEN PR:
Irina Manole / Oxygen PR / irinam@oxygenpr.ro / +40 735.010.902

Citeste si:
Sunt sanatoase si satioase: 5 beneficii pe care le au nucile
Sunt sanatoase si satioase: 5...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.