Când vor transmite indexul clienții Hidroelectrica
În luna februarie, perioada de citire a indexului la Hidroelectrica a fost între 22.02.2023 - 26.02.2023. Luna trecută, compania a transmis clienților că din momentul în care a început a să fie folosit noul soft de facturare, codurile colurilor de consum au fost actualizate și acestea.
"Dorim să vă aducem totodată la cunoştinţă că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare. Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou)", era mesajul transmis clienţilor Hidroelectrica luna trecută.
De asemenea, Hidroelectrica a anunțat că citirea indexului în luna martie 2023 se va face în perioada 24-28, începând de vineri, a menționat Bogdan Buciu, de la biroul de presă al Hidroelectrica. Prin urmare, citirea şi transmiterea indexului la Hidroelectrica va rămâne în continuare în perioada cunoscută, doar în luna februarie fiind o situație specială.
La momentul actual, compania Hidroelectrica are peste 500.000 de clienţi. La începutul anului 2023, Hidroelectrica a anunțat că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pentru o perioadă de șase luni. Clienții își pot achita facturile la Hidroelectrica într-un interval de 45 de zile în cazul clienților casnici și în 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt aplicate penalități. Eșalonarea poate fi solicitată în format online, prin completarea unui formular sau direct la sediile firmei. Hidroelectrica se clasează pe locul al treilea în topul furnizorilor de energie electrică din România.
Clienții Hidroelectrica își pot verifica online facturile

Hidroelectrica a fost amendată cu 400.000 de lei de către ANRE
Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a transmis că a aplicat o amendă în valoare de 400.000 de lei companiei Hidroelectrica. Drept motiv, ANRE spune că Hidroelectrica nu ar fi reacționat la numeroasele sesizări și reclamații cu privire la felul cum se atârnă față de clienții săi.
“În contextul numeroaselor sesizări și reclamații primite referitor la comportamentul comercial al furnizorului de energie electrică, SPEEH Hidroelectrica SA, am dispus la începutul anului o amplă acțiune de control la furnizorul în cauză”, conform ANRE.
Despre autor:

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tu ce faci cu telefonul tău la finalul vieții lui?
Sursa: green.start-up.ro
-
Întreabă Orice: Sebastian Burduja răspunde întrebărillor comunității start-up.ro
Sursa: start-up.ro
-
Totul despre sigilarea dentară
Sursa: garbo.ro
-
Deutsche Bank avertizează că un val de credite neplătite în Statele Unite şi...
Sursa: futurebanking.ro
-
Câte calorii are vinul? Când și în ce cantitate este sănătos să îl bem?
Sursa: kudika.ro
-
Costică Mișaca, Taco Bell: Bucătăria mexicană e nouă pentru România, dar...
Sursa: retail.ro
-
Ucraina intensifică acțiunile ofensive lângă Bahmut
Sursa: wall-street.ro