De marți dimineață, ganiturile de metrou care circulă pe magistrala 2, Berceni-Pipera, au redus viteza de circulație la 5 km/h între stațiile Piața Romană și Piața Victoriei. Călătorii nu au înțeles care este problema pe această porțiune. Metrorex a oferit astăzi un comunicat cu privire la această situație.

Metrorex, primele explicații despre reducerea vitezei între stațiile Piața Romană și Piața Victoriei

Conform companiei, hotărârea de reducere a vitezei a fost luată în urma începerii unor lucrări de infrastructură în subteran. Noua limită de viteză a intrat în vigoare marţi, 23 august, şi va fi menţinută până pe data de 3 septembire.

Metrorex a precizat și că aceste lucrări sunt necesare pentru îmbunătățirea elasticității și stabilității căii de rulare, în vederea asigurării unor condiții de siguranță și confort pentru călători.

„Pentru efectuarea lucrărilor de infrastructură și suprastructură cu grad ridicat de complexitate a căii de rulare pe Magistrala 2 de metrou, linia 1, pe interstația Piața Romană – Piața Victoriei 1, începând cu data de 23.08.2022, ora 04:30, până la data de 03.09.2022, ora 04:30, a fost introdusă restricția de viteză de 5 km/h, pe o distanță de aproximativ 230 m.

Retail jobs

Precizăm că aceste lucrări sunt necesare pentru îmbunătățirea elasticității și stabilității căii de rulare, în vederea asigurării unor condiții de siguranță și confort pentru publicul călător. Mulțumim călătorilor pentru înțelegere și îi asigurăm și pe această cale de permanenta noastră preocupare pentru îmbunătățirea transportului cu metroul”, se arată în comunicatul Metrorex.

Metrorex a primit bani pentru a funcționa la capacitatea maximă, anunță ministrul Grindeanu. „Șantajul se va curma în toamnă”

La rectificarea bugetară, compania Metrorex a primit bani pentru a funcționa la capacitatea maximă, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Declarația sa vine în condițiile în care, din cauza datoriilor Metrorex către firma de mentenanță, timp de o lună, de la jumătatea lui iulie și până în 16 august, compania a redus numărul trenurilor aflate în circulație, ceea ce a dus la aglomerație la metrou.

Citeste si:
George Simion, scandal cu poliția în Piața Victoriei. Liderul AUR...
George Simion, scandal cu...

„Șantajul practicat de Metrorex se va termina odată cu instalarea noii conduceri”, mai susține Sorin Grindeanu: „Soluția asta ca de fiecare dată să se vină la guvern și să se ceară bani, fiindcă disconfortul este mare, al călătorilor cu metroul în București și acest soi de șantaj până la urmă trebuie să se curme și se va curma în această toamnă. Mă aștept ca viitorii membri ai consiliului de administrație și viitorul director general să-mi vină cu un plan economic viabil pe masă, astfel încât situația economică a Metrorexului să se îmbunătățească.”

Scad timpii de așteptare; au fost introduse trenuri suplimentare

„Metrorex continuă demersurile pentru deblocarea situației create în circulația trenurilor de metrou, determinată de diminuarea serviciilor de mentenanță și salubritate prestate de Alstom Transport S.A., cu care Metrorex are un contract în vigoare. Astfel, în urma discuțiilor purtate cu Alstom S.A. și a plății unor facturi pentru prestații de mentenanță aferente anului 2022, s-a dispus introducerea în circulație a 6 trenuri suplimentare, începând cu data de astăzi, 16.08.2022”, transmite compania.

Citeste si:
Nouă stații de metrou vor fi modernizate. Care sunt acestea
Nouă stații de metrou vor fi...

Astfel, intervalul de succedare între trenuri va scădea la 9 – 10 minute, pe toată rețeaua de metrou fiind introdus un număr de 40 trenuri. „Reiterăm că, utilizatorii metroului sunt în permanență informați cu privire la modificările din programul de circulație a trenurilor atât în stații, cât și prin intermediul website-ul:www.metrorex.ro. Continuăm demersurile pentru remedierea situației într-un termen cât mai scurt și prezentăm scuze călătorilor pentru disconfortul creat!”, arată Metrorex.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 25 August 2022 - 10 : 08

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.