Barbatii sunt ceva mai activi decat femeile atunci cand ne referim la cumparaturile realizate online cel putin o data pe luna: 59% / vs / 52%. Analizand comportamentul online de cumparare in functie de educatie, constatam ca persoanele cu educatie superioara fac cumparaturi online cel putin o data pe luna in procent de 61%, in timp ce cele cu un un nivel mediu si sub-mediu de educatie, in procent de 50%.
Raportandu-ne de aceasta data la varsta publicului supus spre analiza, nu se constata diferente semnificative pe segmente de varsta, comparativ cu media nationala (55%). Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18-30 de ani cumpara online cel putin o data pe luna in procent de 58%, in timp ce persoanele cu varsta cuprinsa intre 31-45 si 46-65 de ani, in procent de 55% si, respectiv, 53%.„Atat femeile, cat si barbatii cu educatie superioara au un comportament online de cumparare similar”, afirma Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. “Nu acelasi lucru se poate spune insa despre barbatii si femeile cu educatie medie si sub-medie, acestea din urma facand cumparaturi online cel putin o data pe luna in procent de 44%, cu 12% mai putin fata de barbatii apartinand aceleiasi categorii (56%)”, adauga Julien Zidaru.
Potrivit unui comunicat remis 9am, bucurestenii sunt cei mai activi pe internet atunci cand ne referim la online shopping, 62% cumparand cel putin o data pe luna. Nici romanii din mediul rural nu se lasa mai prejos, 1 din 2 persoane alegand acest mediu pentru a face achizitii.
Informatiile sunt parte a celui de-al doilea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions in luna iunie 2018. Universul cercetarii a fost reprezentat de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, rezidente in mediul urban si rural si utilizatoare de internet. Volumul esantionului a fost de 1051 respondenti. Acestia au fost selectati din panelul EXACT Business Solutions, care contine peste 50.000 de respondenti, chestionarul fiind administrat online.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro