Pentru fiecare dintre noi, procesul de invatare si de asimilare a informatiilor (care ne vin prin diverse surse) ar trebui sa fie unul continuu. Niciodata nu putem afirma ca stim prea multe notiuni ori ca detinem adevarul absolut despre domeniul in care activam.

In acest sens, tot mai multe persoane se arata foarte interesante si entuziasmate de urmarea unor cursuri de formare profesionala si personala, training-uri pe diferite specializari sau alte module de perfectionare. Mai mult decat atat, oamenii au inceput sa devina cu mult mai constienti de importanta pe care ar trebuie sa o ocupe cursurile de specializare in viata profesionala si nu in cele din urma, despre modalitatile in care acestea pot relationa si cu viata personala.

Asadar, pe langa o viziune mult mai clara, aplicabilitate concreta a notiunilor de baza si noile perspective asupra modului in care se poate eficientiza activitatea, cele mai multe cursuri au in componenta si dezvoltarea laturii personale fara de care nu am putea vorbi despre o evolutie in adevaratul sens al cuvantului.

In drumul spre autocunoastere, aspectele financiare sunt importante, deci ele nu trebuie sa constituie un impediment in dezvoltarea carierei. Ca atare, un credit rapid poate fi solutia cea mai la indemana intr-o astfel de situatie.

Management de proiect

Abordarea unui astfel de curs este intotdeauna o idee buna, indiferent de domeniul in care iti desfasori activitatea. Un astfel de modul bine organizat detine toate instrumentele necesare care iti vor servi atat in mediul de business, dar si in relationarea cu partenerii si colegii de birou.
Tehnologia managementului este in continua schimbare si transformare, prin urmare noile abordari inglobeaza schimbarile existente in piata, adaptarea conceptelor de baza si urmarirea trendurilor dictate de concurenta. Un management de calitate vizeaza atat aspecte din mediul resurselor, al timpului si costurilor, al riscurilor, respectiv din cel din sectorul uman.

Comunicare asertiva

Pornind de la premisa ca “a comunica” este sinonim cu “a ne pune in acord” cu persoana sau o situatie, este esential sa intelegem ca mesajul pe care dorim sa il transmitem trebuie sa fie clar si concis. Mai departe, ascultarea activa, intelegerea mesajului si sustinerea conversatiei sunt alte componente care intregesc conceptul de comunicare asertiva. Sau mai exact, echilibrul intre comunicarea de tip agresiv si cea pasiva.
Fie ca e vorba de job sau viata privata, comunicarea este un factor cheie, iar urmarea unui astfel de modul specializat, poate reprezinta cea mai eficienta modalitate de solutionare a oricarei situatii intalnite de-a lungul vietii.

Marketing si strategii in afaceri

Cu multe influente venite din pietele internationale si competitive, marketingul presupune si o aprofundare a tuturor resorturilor care stau la baza unui business.
Un curs in acest domeniu atat de complex iti poate arata cum sa lucrezi eficient si sa gestionezi corect valorile in cadrul companiilor. Valori care au nevoie de leaderi autentici, manageri si angajati care sa se alinieze aceluiasi sistem, credinte cu care sa se identifice si sa evolueze. Iar mai departe, strategiile au nevoie de sustenabilitate si tehnici bine puse la punct care sa acopere obiectele de marketing, indicatori de performanta, procese de decizie si alte planuri de marketing.

Despre autor:

Clara Vacaru
Clara Văcaru a revenit in echipa 9am in anul 2022, după o pauză de doi ani. Pasionată de știri de când se știe, a terminat Facultatea de Jurnalism și lucrează în presă de peste 10 ani.
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Mai multe

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.