Dan Bălan a atins un adevărat succes în momentul în care a înființat trupa O-ZONE, fiind cunoscut inclusiv la nivel internațional. Chiar și după destrămarea trupei, Dan Bălan și-a urmat visul, urmând o carieră solo în domeniul muzicii. De-a lungul anilor, acesta a strâns o avere impresionantă datorită talentului și muncii sale.

Dan Bălan și-a început cariera muzicală în cadrul trupei O-ZONE, care a cunoscut un adevărat succes atât național, cât și internațional. În momentul în care trupa s-a destrămat, artistul a continuat o carieră solo și astfel a reușit ca piesele lui să fie fredonate până și astăzi:

„Am câștigat peste 10 milioane de euro, iar banii continuă să intre în conturi. Piesele mele și acum sunt folosite în diferite filme, show-uri televizate, reclame, iar asta înseamnă bani”, a mărturisit Dan Bălan, scrie Wowbiz.

Dan Bălan nu doar că a câștigat foarte mulți bani, însă a și investit în imaginea sa și a videoclipurilor sale. Artistul declara că în videoclipul piesei „Joanna” s-a investit nu mai puțin de 250 de mii de dolari doar pentru a fi filmat la Hollywood.

„Joanna a costat foarte mult. 250 de mii de dolari, prea mult, dar a fost făcut la Hollywood. Joanna nu m-am așteptat sa fie atât de scump, m-am gândit să fie mai ieftin, pentru că la început trebuia să fie filmat într-un magazin, apoi s-a schimbat la o casă, toate păpușile acelea costă. S-a adunat la buget, dar pe urmă nu am mai putut să dau înapoi. Dacă vrei să faci ceva la un nivel internațional, atât costă clipurile. Dacă ajungi la un anumit nivel, trebuie să-l menții. Asta costă și necesită investiții financiare”, a declarat Dan Bălan potrivit CAN-CAN.ro.

În prezent, cântărețul român este încă în topurile muzicale și se află pe lista celor mai ascultați artiști din Rusia și Ucraina.


Despre autor:

Lorena Martin
 Lorena Marin este redactor de beauty și skincare. Ea s-a alăturat echipei 9AM de când se află pe băncile facultății. Tot atunci a început să colaboreze și cu publicația Kudica.ro. Tânăra este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, licențiată în publicitate, autoare a lucrării de diplomă „Particularități ale publicității make-up-ului contemporan”.
Mai multe

Ultima actualizare: 17 Iulie 2021 - 12 : 07

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.