Theo Rose este una dintre cele mai admirate artiste din România datorită personalității ei extrem de sincere și dezinvolte. Aceasta a fost invitată la o emisiune online, unde a dezvăluit ce sume câștigă prin intermediul colaborărilor plătite de pe Instagram.
Theo nu a stat pe gânduri și a răspuns imediat la provocarea primită - cea de a dezvălui prețurile postărilor sale de pe Instagram:
„O postare pe feed constă 950 de euro, inststory-uri – o serie de patru, cu swipe up și tag pentru client costă 500 de euro, iar un video pe feed e 1200 de euro”, a declarat Theo Rose.
Aceasta a menționat că are o echipă care se ocupă de marketing și că dacă ar fi ales de una singură prețurile, ar fi existat doar sume rotunde.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
China a lansat public cel mai detaliat atlas geologic al Lunii creat vreodată
Sursa: wall-street.ro