Theo Rose este una dintre cele mai admirate artiste din România datorită personalității ei extrem de sincere și dezinvolte. Aceasta a fost invitată la o emisiune online, unde a dezvăluit ce sume câștigă prin intermediul colaborărilor plătite de pe Instagram.
Theo nu a stat pe gânduri și a răspuns imediat la provocarea primită - cea de a dezvălui prețurile postărilor sale de pe Instagram:
„O postare pe feed constă 950 de euro, inststory-uri – o serie de patru, cu swipe up și tag pentru client costă 500 de euro, iar un video pe feed e 1200 de euro”, a declarat Theo Rose.
Aceasta a menționat că are o echipă care se ocupă de marketing și că dacă ar fi ales de una singură prețurile, ar fi existat doar sume rotunde.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro