Expoziția multimedia „Grădina Luminilor” cu tema Alice în Țara Minunilor a adus peste 130.000 de vizitatori în Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București în primele două luni de la deschidere. Acest număr reflectă popularitatea evenimentului și dorința publicului de a experimenta magia oferită de spectacolul de lumini.  De asemenea, „Grădina Luminilor” a devenit o destinație atractivă și pentru turiștii străini, cu un procent semnificativ de vizitatori din alte țări. Aceștia au fost impresionați de frumusețea și originalitatea expoziției, contribuind astfel la promovarea turismului în România.

„Numărul mare de vizitatori ne încurajează să continuăm să creăm și să organizăm expoziții care să inspire și să aducă oamenii împreună. Ne dorim să fim un punct de întâlnire pentru familii, prieteni și pentru toți cei care împărtășesc pasiunea pentru lumină și povești” a declarat Michal Chojnacki, CEO Wonderful Lighting.

Garden of Lights a debutat în data de 3 noiembrie 2023 captând încă de la deschidere atenția și interesul publicului, fiind vizitată de peste 10.000 de persoane în primul weekend de funcționare. Expoziția este organizată sub forma unui traseu cu un singur sens de mers, intrarea și ieșirea se fac prin locuri diferite pentru a se evita aglomerarea căilor de acces și a aleilor. Pe parcurs vizitatorii pot admira peste 30 de instalații luminoase și se întâlnesc cu scene tematice și personaje din lumea magică Alice în Țara Minunilor. Numărul de puncte de lumină LED este de peste un milion iar printre atracțiile principale se numără tunelul luminat de 200 de metri, locul de joacă creat pentru copii și spectacolele multimedia de lumini și sunet.

“Garden of Lights atrage un număr record de participanți, reflectând popularitatea în continuă creștere a evenimentului și impactul pozitiv al campaniei noastre de comunicare. Ne-am propus să redăm strălucirea Grădinii Botanice în sezonul rece și suntem încântați atât de numărul mare de oameni care au ales să facă vizibilă misiunea noastră cât și de mobilizarea și impactul atât de mare în social media și în presă. Este evidentă nevoia din ce în ce mai mare a publicului pentru proiecte care să aducă plus valoare și experiențe inedite accesibile pentru toată lumea, iar Grădina Botanică este un loc special care merită în continuare atenția noastră a tuturor.” a declarat Ștefania Kadima, Managing Partner Republika, agenția care derulează campania de comunicare a proiectului.

Citeste si:
Expoziția și gala Fabulous over 40
Expoziția și gala Fabulous...

Împreună redăm strălucirea Grădinii Botanice în sezonul rece este o campanie care utilizează un mix amplu de canale de comunicare pentru a capta atenția publicului și a promova o experiență unică și memorabilă.

„Grădina Luminilor” a fost adusă în România de compania Wonderful Lighting, deținătoare a brandului “Garden of Lights” și va continua să lumineze în fiecare seară Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București până la data de 3 martie 2024. Biletele pot fi achiziționate atât online de pe pagina gardenoflights cât și de la casieria special amenajată la intrarea în Grădina Botanică.

Despre Wonderful Lighting

Compania cu sediul în Polonia, este prezentă pe piață din anul 2020 și a organizat prima expoziție de lumini în Cracovia, în parcul Stanisław Lem Garden of Experiments, expoziție care a atras un număr record de vizitatori. Anul acesta s-au adăugat încă 4 orașe din Europa centrală și de est: Riga, Budapesta, Belgrad și București. Expozițiile Garden of Lights au ca temă cele mai populare basme: Pinocchio, Peter Pan, Lampa lui Alladin sau Albă ca Zăpada. În plus, compania a obținut licență pentru basmul Ștrumfii și organizează în Varșovia și Cracovia expoziții cu tema multimedia valoroasă, ștrumfii fiind ambasadori ai celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă.

Citeste si:
Joi, 15 decembrie: ”Arc peste timp” – expoziție de pictură și...
Joi, 15 decembrie: ”Arc peste...

Despre Republika

Republika este Agenția de Comunicare cu ADN digital lansată pe piața din România în 2008. Compania are peste 15 ani de experiență în desfășurarea campaniilor integrate de comunicare oferind la nivel regional servicii complete: strategie de comunicare și poziționare de brand, Digital Marketing, PR & Influencer Marketing. Mai multe detalii pe pagina Republika.

Despre Universitatea din București

Cu o istorie de 160 de ani și un prestigiu confirmat constant, Universitatea din București este astăzi un spaţiu academic dinamic și incluziv, centrat pe student și caracterizat prin creativitate, inovare și pragmatism. Instituţie de excelenţă atât în educaţie, cât și în cercetare, Universitatea din București a făcut o prioritate din pregătirea studenţilor săi pentru viaţă și profesie. Astfel, UB acţionează constant și cu fermitate pentru a asigura cea mai înaltă calitate a serviciilor oferite, care să garanteze absolvenţilor săi o asimilare ușoară și eficientă pe piaţa muncii, indiferent de domeniul sau programul de studiu. Actor central al învăţământului superior românesc și european, Universitatea din București este o instituţie aflată într-un permanent proces de adaptare și internaţionalizare, deschisă spre multiculturalitate și diversitate. Iar apartenenţa la CIVIS – Universitatea Civică Europeană –, alături de alte nouă universităţi europene de top, vine să confirme încă o dată că UB este o organizaţie puternic ancorată în transformările societale ale lumii actuale, fiind o instituţie angajată civic și social, conectată la cele mai importante provocări locale, naţionale, europene și globale.

Citeste si:
Festivalul de artă „Diploma Show”, la a noua ediție. Ce pot admira...
Festivalul de artă „Diploma...

Despre Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București

Cu o istorie vie care începe în 1860, Grădina Botanică „Dimitrie Brandza” a Universității din București este un mediu al interacţiunii active și un spaţiu de cunoaștere și cercetare de profil. Are o întindere de peste 18 hectare. Grădina Botanică a Universității din București adăpostește peste 4.000 de specii de plante din diverse zone geografice și climatice și numeroase plante rare și include 10 sectoare exterioare, organizate tematic, o amplă și variată seră de expoziţie, vechea seră și un fascinant muzeu botanic. Muzeul Botanic a fost adăugat Grădinii Botanice în 1882 de către celebrul botanist Dimitrie Brandza. Muzeul este structurat în 22 de săli, dedicate istoriei Grădinii Botanice, plantelor medicinale, curiozităţilor din lumea plantelor, unor colecţii speciale etc. Serele Grădinii Botanice sunt o zonă de studiu și de cercetare, dar și un spaţiu de recreere într-un mediu exotic. Serele includ o bogată selecţie de specii luxuriante și neobișnuite, provenite din zonele tropicale, subtropicale și ecuatoriale de pe glob.

Citeste si:
În Iulie ParkLake te invită într-o călătorie în Lumea Antică
În Iulie ParkLake te invită...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 17 Ianuarie 2024 - 01 : 01

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.