• Noua platformă live pentru Masterclass-uri prezintă discuții cu experți, lansări de produse și consultații live din magazinele Douglas, cu numeroase oferte de produse. • Conceptul digital oferă o experiență de shopping care constituie o sursă de inspirație, printr-o varietate de formate de tip Infotainment, care sunt găzduite pe platforma online Douglas și în aplicația mobilă. • Alături de celebrități, rețeaua de experți și influenceri Douglas oferă fanilor produselor de beauty conținut exclusiv și autentic.

Cumpărături, tutoriale și inspirație live: prin intermediul Douglas Live, Douglas aduce la un nou nivel cumpărăturile produselor de beauty și creează o experiență digitală holistică și inovatoare pe propriul site și în aplicație. Noul format de conținut constă în masterclass-uri individuale în care experți în beauty, ambasadori de brand și fondatori de branduri își prezintă rutinele de înfrumusețare, look-urile în materie de machiaj sau recomandările de produse într-o formă inspirațională și interactivă. Toate produsele prezentate de-a lungul show-urilor pot fi adăugate în coșul de cumpărături pentru a fi achiziționate. Liveshow-urile și video-urile on demand pot fi urmărite pe desktop sau pe versiunea mobilă. De asemenea, pentru ca utilizatorii să urmărească show-urile din nou, este oferită opțiunea de revizualizare pe website și în aplicația Douglas.

VIP-uri și influenceri ca experți în domeniul beauty

Douglas Live oferă fanilor sectorului produselor de beauty o gamă largă de subiecte și se bazează pe o combinație inovatoare de formate cu un conținut informativ, disponibile pe mai multe canale, precum și pe Live-Shopping. Fie că deții un laptop, un PC, un smartphone sau chiar mai bine, aplicația Douglas - toate produsele pot fi cumpărate direct de pe Livestream.

Pe lângă discuțiile despre beauty cu experți, produsele și brandurile sunt lansate prin intermediul Douglas Live. Clienții dispun de posibilitatea de a profita de oferte exclusive care sunt disponibile doar în asociere cu Douglas Live Experience.

Următorul show de live shopping se va transmite simultan, la nivel internațional, pe 2 iunie 2022 și este dedicat lansării parfumului EILISH by Billie Eilish. EILISH este un produs în conformitate cu Standardele DOUGLAS Clean Beauty și suntem încântați să promovăm expansiunea mărcii în

Citeste si:
5 produse esențiale pentru un machiaj reușit
5 produse esențiale pentru un...

România, punând la dispoziția fanilor săi primul parfum al acestui talent excepțional. EILISH este una dintre cele mai importante lansări Douglas în 2022 pentru publicul nostru tânăr și digital.

Consultații live din magazine

Douglas Live a fost deja testat cu succes ca LiveStream direct din magazin. Beauty Advisorii Douglas pot oferi fanilor Douglas Live Beauty consultanță cu privire la achizițiile lor online. Participanții la Livestream au avut ocazia de a interacționa direct cu Beauty Advisor-ul prin intermediul funcției de chat și au putut solicita, de exemplu, să li se arate în direct o nuanță de ruj, pentru a putea alege dintre mai multe culori. În viitor, vor fi transmise mai multe consultații în direct din magazine.

Concept digital inovator

Douglas implementează tot mai intens strategia omnichannel și își extinde continuu platforma online cu un public țintă de milioane de persoane. Sub premisa #FORWARDBEAUTY.DigitalFirst, Douglas Live își dorește să devină următoarea destinație de shopping care inspiră în ceea ce privește frumusețea și sănătatea. Pentru a construi o experiență de marcă inovatoare și cuprinzătoare, Douglas se îndreaptă spre o platformă digitală online complet integrată, care combină conținutul informativ, experiența de shopping digital și divertismentul.

Citeste si:
Clienții care au trecut la compania cu cel mai mic preț la energie...
Clienții care au trecut la...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 31 Mai 2022 - 12 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.