Douglas România a surprins din nou cu o expansiune rapidă, deschizând două noi magazine în doar opt zile. Cel mai recent, magazinul din Mall Moldova, Iași, a fost inaugurat chiar în ziua deschiderii centrului, oferind un portofoliu impresionant de 130 de branduri.
Aceste noi locații din Buzău și Iași aduc mărci exclusive precum My Gheisha și Kylie Cosmetics, subliniind strategia "Let it Bloom" de extindere națională. Clienții vor avea acces la produse și experiențe unice care redefinesc frumusețea și îngrijirea personală.
Programul de loialitate Beauty Card oferă beneficii exclusive, inclusiv puncte cadou și reduceri substanțiale. Douglas România continuă să investească în infrastructura online și să extindă rețeaua de magazine, promițând noi deschideri în comunități diverse.
Cu un sortiment bogat de 38.000 de produse și 600 de branduri, Douglas este liderul destinațiilor de frumusețe premium în Europa, inspirând clienții să își descopere propriul stil de frumusețe...Citește mai mult
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro