O agenție PPC îți relatează că poate să îți optimizeze campaniile pentru a avea cele mai bune rezultate. Dar cum face? Una dintre soluții este CBO.
Optimizarea bugetului campaniei sau CBO gestionează automat bugetul campaniei în toate seturile de anunțuri Facebook Ads pentru a obține cele mai bune rezultate generale. Astfel, prin CBO poți seta un buget central pentru toate anunțurile tale dintr-o campanie de Facebook Ads.
Acesta distribuie constant și în timp real bugetul astfel încât să beneficiezi de cele mai bune oportunități, adică să ajungi la clienții care realizează conversia setată.
Cum funcționează?
Te ajută să cheltui mai mult pe reclamele setate cu cele mai bune oportunități și să cheltui mai puțin pe reclamele mai neperformante. Adică CBO: mută automat bugetul de la anunțurile neprformante dintr-o campanie la cele un potențial mai mare de conversie.
De ce se utilizează?
O agenție PPC profesionistă apelează la CBO atunci când doresc să seteze un singur buget pe o campanie Facebook Ads și să lase Facebook-ul să seteze costurile în funcție de performanță ajungând la publicul țintă dorit.
Prin această metodă se observă ce costuri sunt, care sunt cele mai performante companii și la ce reacționează publicul țintă setat.
Cum te poate ajuta CBO?
Ai un buget flexibil prin care:
-
vei cheltui doar pe anunțurile care aduc performanță;
-
vei obține cele mai bune rezultate prin campaniile tale la costul cel mai mic;
-
vei simplifica configurarea campaniei;
-
vei reduce numărul de bugete pe care trebuie să le gestionezi.
Când să utilizezi CBO?
-
când ai mai puțin de 70 de seturi de anunțuri pe campanie;
-
după ce ai realizat configurarea inițială, apoi adaugi noi seturi de anunțuri;
-
când vrei să limitezi costurile setate de anunțuri;
-
când ai o dimensiune a publicului țintă, dar ține cont că poate afecta distribuirea bugetului;
-
când ești sigură că toate seturile de anunțuri din campania Facebook poate fi difuzată.
În concluzie, o agenție PPC profesionistă utilizează această metodă ținând cont de recomandările de mai sus și nu modifică anunțurile în funcție de performanță pentru a nu afecta rezultatele. În plus, aceasta utilizează cele mai bune segmente de public țintă disponibile pentru trafic cald și lookalikes cu cele mai bune performanțe pentru trafic rece. Dar și exclude persoanele care au achiziționat deja produsul sau serviciul promovat.
ENEL își vinde activele din România companiei PPC din Grecia

De asemenea, optimizarea bugetului campaniei (CBO) economisește timp agenților de publicitate, eliminând necesitatea de a schimba manual bugetele între seturile de anunțuri.
Despre autor:

Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tu ce faci cu telefonul tău la finalul vieții lui?
Sursa: green.start-up.ro
-
Cafeneaua care și-a deschis magazin online: ce sortimente de cafea putem cumpăra
Sursa: retail.ro
-
Nu te-ngriji de mâine
Sursa: garbo.ro
-
Mantra pe care trebuie să ți-o spui în fiecare zi pentru a te elibera de...
Sursa: kudika.ro
-
Sebastian Siemiatkowski, CEO Klarna: Intrăm în România pentru a oferi...
Sursa: start-up.ro
-
Câtă shaorma au cumpărat bucureștenii în 2022: Dristor și Băneasa, liderii...
Sursa: wall-street.ro
-
România, partener în proiectul-pilot EWC pentru implementarea eWallet-ului...
Sursa: futurebanking.ro