Managementul capitalului uman (HCM) este o limbă din industria de astăzi pentru procesele pe care o companie le folosește pentru a gestiona toate funcțiile implicate în angajarea, gestionarea și optimizarea forței de muncă.

Ce reprezintă HCM?

Managementul capitalului uman (HCM) este setul de practici pe care o organizație le folosește pentru recrutarea, gestionarea, dezvoltarea și optimizarea angajaților pentru a-și crește valoarea pentru companie.

Managementul capitalului uman modernizează sarcinile administrative tradiționale ale oricărei afaceri, inclusiv resursele umane, recrutarea, instruirea și performanța angajaților. HCM atrage de obicei tehnologiile IT pentru a face viața mai ușoară și a supraveghea simplu atunci când lucrează pentru o companie, o afacere sau pentru antreprenoriat.

Un HCM puternic nu doar gestionează aceste funcții și stochează datele angajaților, ci este și strategic, oferindu-ți un plan de joc pentru a angaja și păstra cele mai bune talente, pentru a maximiza productivitatea și pentru a valorifica puterea oamenilor în a ajuta afacerea ta să câștige.

Conectarea angajaților tăi la datele proiectului

Prin integrarea tehnologiilor de vânzări, servicii și resurse umane, oamenii și datele de proiect pot fi unificate, permițând organizațiilor de servicii să își extindă vizibilitatea dincolo de simpla urmărire a proiectelor. Liderii serviciilor obțin vizibilitate asupra tuturor fațetelor afacerii - disponibilitatea consultanților, abilități, certificări, absențe, proiecte curente și viitoare, experiență în proiect - astfel încât să poată prevedea mai bine nevoile de talente, să echilibreze oferta de resurse și să solicite orice recrutare necesară. În cele din urmă, planul de resurse se traduce cu ușurință într-un plan de recrutare și management al performanței.

Cum îți poate ajuta HCM afacerea?

Simplificare

HCM simplifică și eficientizează operațiunile tale generale. O fuziune a acestui sistem cu alte sisteme de ”business intelligence” creează o modalitate de a avea la dispoziție informații pertinente și despre publicul tău de consum. Rapoartele de fuziune HCM pot oferi o imagine relevantă dintr-o singură privire asupra unui element al funcțiilor tale de informare și administrative.

Citeste si:
Beneficiile serviciilor de internet fix pentru afaceri
Beneficiile serviciilor de...

Sensibilitate

Sistemul HCM îmbunătățește capacitatea de reacție la problemele de resurse umane care necesită o atenție promptă. Tabloul de bord devine un „centru creier” pentru utilizatorii care doresc să surprindă un instantaneu al clienților, consumului și companiei lor, pentru a răspunde nevoilor imediate de resurse umane.

Monitorizare. Colaborare cu instrumente BI

Tehnologiile HCM ajută la urmarirea și reducerea cheltuielilor. Instrumentele BI (Business Intelligence) creează rapoarte detaliate și un tablou de bord ușor de utilizat pentru a servi și sprijini utilizatorii. Acest lucru poate indica domeniile de eficiență, precum și cele care merită conservare.

Alte beneficii ale sistemului HCM

Pregătirea inteligentă a ”băncii” de resurse umane

Prin servicii și integrarea resurselor umane, echipele de servicii pot lucra și mai strâns cu echipele de resurse umane pentru a accelera procesele de recrutare, integrare și activare a membrilor echipei în proiectele de personal rapid. Echipa de recrutare primește o perspectivă timpurie asupra cerințelor viitoare și a abilităților la cerere pentru a se asigura că o ”plajă largă” de solicitanți calificați este întotdeauna disponibilă pentru noi oportunități. Toate deciziile de recrutare și management necesare pot fi luate mai rapid și mai strategic.

Citeste si:
OnlyFans, în vizorul ANAF. Românii care fac bani pe platforma...
OnlyFans, în vizorul ANAF....

Așadar uită să vizitezi târguri de locuri de muncă sau să faci publicitate online; lasă aplicațiile tale HCM să lucreze pentru tine! Tehnologia informației și aplicațiile creează un proces care contactează și obține cei mai buni candidați pentru compania ta, extinzându-ți acoperirea prin alte surse și resurse de date.

Angajarea celor mai buni

Concurența acerbă, cererea crescută pentru seturi de abilități și termene scurte - toate acestea necesită o soluție puternică și integrată de achiziție a talentelor. Vei beneficia de un proces de angajare complet automatizat, care facilitează recrutorii și managerii să obțină cei mai calificați candidați. Sistemul potrivit va oferi, de asemenea, instrumente precum învățarea în sistem autoservire, precum și colaborarea mobilă și socială pentru a ajuta noul tău personal să fie pregătit rapid și eficient.

Citeste si:
Sistem unic de exprimare a feedback-ului pentru medici la REGINA...
Sistem unic de exprimare a...

Luarea deciziilor mai inteligente

Cu setul de date pentru oameni și proiecte unificate, crearea de rapoarte și tablouri de bord semnificative cu informații în timp real este simplificată dramatic. Toți cei implicați vor putea vedea rapid lucruri precum angajarea lacunelor și abilitățile necesare sau pot înțelege impactul pe care performanța lucrătorului îl are asupra unui proiect fără a fi nevoie să creeze un depozit de date.

În lumea exigentă de azi aflată în rapidă schimbare, afacerile se confruntă cu numeroase provocări și o mare imprevizibilitate, așa cum s-a dovedit și criza recentei pandemii. De HCM beneficiază companiile interesate, oferindu-le posibilitatea de a lua decizii critice pe baza informațiilor fiabile, exacte și în timp util. Pentru o reușită garantată a implementării acestui sistem poți apela la o platformă HCM - soluție management angajați, al unei companii cu experiență și expertiză vastă în domeniu.

Citeste si:
Sistemul de semnalizare de la Pasajul Unirii, cel mai performant...
Sistemul de semnalizare de la...

Sistemele HCM ajută companiile să integreze datele într-o singură bază de înregistrare a angajaților, susținând mobilitatea și contribuind la creșterea eficienței pentru întreaga forță de muncă.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 4 Iunie 2021 - 01 : 06

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.