"Pe 4 mai 2018, majoritatea consilierilor generali a adoptat un proiect de hotarare care presupune realizarea unui traseu pentru biciclete prin schimbarea Planului de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti - Ilfov. Cu toate ca asociatiile OPTAR si ActiveWatch au avertizat faptul ca adoptarea proiectului de hotarare s-a facut fara consultare si contrar dispozitiilor unui document strategic, viceprimarul Badulescu a afirmat nonsalant ca Planul de Mobilitate Urbana Durabila poate fi schimbat prin votul consilierilor. De fapt, aceasta schimbare duce automat la pierderea valabilitatii avizului de mediu pentru Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti - Ilfov", se arata intr-un comunicat al OPTAR.
Conform Planului de Mobilitate Urbana Durabila, aprobat in aprilie 2017, traseele ce trebuie executate prioritar in Bucuresti, indiferent de provenienta fondurilor, sunt:
Calea Victoriei - Splaiul Independentei (0.6 km),
- Piata Unirii - Piata Victoriei (3.3 km)
- Piata Victoriei - Baneasa (6.5 km)
- Piata Unirii - Mihai Bravu (3 km)
- Universitate - Doamna Ghica (6 km)
- Doamna Ghica - Pipera (6.3 km)
- Sos. Virtutii - Piata Unirii (5.6 km)
- Piata Unirii - 1 Decembrie (6 km)
- Basarab - Piata Romana (2.4 km)
- Piata Unirii - Sos. Alexandriei (5.2 km)
- Sos. Alexandriei - Magurele (6.2 km),
- Soseaua de centura - Voluntari - Doamna Ghica (7 km).
Pregătirile pentru Târgul de Crăciun din București au început
Conform acesteia, pe timpul realizarii PMUD, expertii au constatat ca nicio strategie in domeniul transporturilor nu a fost respectata vreodata de vreo administratie din Bucuresti.
"Prin nerespectarea PMUD, administratia din Bucuresti continua traditia de a realiza haotic infrastructura, prin ignorarea opiniilor expertilor. Asociatiile OPTAR si ActiveWatch vor sesiza in perioada urmatoare Comisia Europeana (DG Move si DG Mediu) despre demersurile Primariei Capitalei", se mai arata in comunicat.
Consilierii municipali au aprobat pe 4 mai indicatorii tehnico-economici pentru realizarea unui traseu destinat bicicletelor de la Piata Victoriei, prin Bd. Aerogarii si DN1, pana la Bd. Constantin Prezan.
Traseul va fi urmatorul Piata Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Beijing - strada Nicolae Caranfil - Sos. Pipera - strada Alexandru Serbanescu - Bd. Aerogarii - DN1- Piata Presei Libere - Sos. Kiseleff - Bd. Constantin Prezan.
Cum schimbă tehnologia infrastructura orașelor
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro