”Va dau o informatie in exclusivitate, niciun leu (nu am cheltuit in campania electorala – n.r.) pana in momentul acesta. In contul meu, in acest moment, sunt zero lei. Va trebui sa depun banii cu care sa achit niste facturi care facturi, sigur, vor fi maxim, maxim 17.000 de euro pentru ca atat este legal sa platesc si banii vin din restituire de imprumuturi pe care eu le-am facut catre firmele mele de-a lungul anilor si acum am solicitat o restituire de imprumut in aceasta valoare ca sa pot sa desfasor aceasta campanie. (...) Am imprumutat niste bani pentru ca firmele, la vremea aceea, aveau nevoie de fonduri si acum am solicitat niste restituiri de imprumuturi. Deci astea vor fi cheltuielile”, a afirmat Elena Udrea, candidat independent pentru un mandat de deputat la Bucuresti, intr-un interviu acordat News.ro.
Ea crede despre propria campanie ca este ”foarte frumoasa pentru ca este proaspata”, iar sloganul pe care l-a ales ”O femeie cat zece barbati” o reprezinta si reprezinta imaginea sa din ultimii doi ani. Ea a tinut sa puncteze ca ideea pentru slogan i-a venit in urma constatarii ca ”sunt foarte putini cei care sunt asa de curajosi si mai ales barbatii au dat dovada de atat de putin curaj”.
”Eu, despre mine, spun ca asa am fost mereu – un om care si-a asumat lucrurile pe care le-a facut, un om care a avut curaj sa spuna ceea ce gandeste, dar, de data asta, in ultimii doi ani, am vazut ca-s foarte putini cei care sunt asa de curajosi si mai ales barbatii au dat dovada de atat de putin curaj incat dupa ultimii doi ani din viata mea si cariera mea, in acelasi timp, am considerat ca este un slogan care ma reprezinta”, a afirmat Udrea.
Celebrități românești dezvăluie adevărul ascuns despre epuizarea...
Totodata, Elena Udrea a precizat ca nu o deranjeaza ca nu are voie sa cheltuiasca mai mult de 17.000 de euro in campania electorala, ba din contra, ”o campanie ieftina este tot ce-ti poti dori, mai ales cand esti de unul singur”. Cu toate acestea, Udrea considera ca suma limitata dezavantajeaza partidele mici si candidatii independenti.
”Ganditi-va ca totusi eu am o notorietate dupa 12 ani de politica, dar sunt candidati independenti care foarte greu se fac cunoscuti, in conditiile in care sa platesti un clip la televizor este o mie si ceva de euro minutul... pai daca ai facut 10 minute ai cheltuit mai mult de jumate din bugetul de campanie”, a adaugat Udrea.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro