El a adaugat ca specialistii din ministere au de stabilit si un mecanism prin care aceste avize pot fi eliminate si daca este nevoie de modificari legislative. “Asta este un prim pas in acest program ambitios de debirocratizare, care va avea mai multe componente“, a adaugat Suciu.
El a precizat ca este vorba si despre eliminarea unor documente din relatia administratiei cu persoanele fizice si juridice. “Este primul pas din strategia aceasta care a primit numele de lucru - comisia de taiat hartii. Este numele cu care operam in Guvern si incercam sa transformanm comisia aceasta intr-una efectiv de taiat hartii. (…) Avem un cost de aproximativ 2 miliarde, care pare a fi cost birocratic efectiv", a conchis Dan Suciu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro