Un cartonaş Pokemon a fost vândut la licitaţie cu aproape 12.000 de euro, subliniind că suma totală de 85.000 de euro obţinută în urma vânzării de cartonaşe Pokemon şi Magic a stabilit un record pentru o astfel de licitaţie în Franţa.

„Cu un total de 85.000 de euro pentru 100% dintre cele 94 de loturi vândute'', această vânzare a colecţiei de cartonaşe Pokemon şi Magic, aparţinând unei persoane fizice, a obţinut „cele mai bune rezultate înregistrate vreodată în cadrul unei licitaţii din Franţa'', a precizat casa de licitaţii Ivoire Troyes.

„Dracaufeu, cartonaşul emblematic al jocului Pokemon'', estimat la o sumă cuprinsă între 2.500 şi 3.000 de euro, şi-a găsit cumpărător pentru suma de 11.904 euro.

Vânzătorul, Maxime L., în vârstă de 33 de ani, colecţionează cartonaşe Magic şi Pokemon de la vârsta de 11 ani, potrivit informaţiilor difuzate de Ivoire Troyes. Pentru anumiţi colecţionari, cartonaşele Pokemon constituie în prezent o veritabilă investiţie pe tot teritoriul Europei, informează AGERPRES.

Pe 11 iunie a avut loc prima vânzare la licitaţie consacrată exclusiv cartonaşelor Pokemon în Franţa, la hotel Drouot din Paris.

Piesa de rezistenţă a licitaţiei a fost la vremea respectivă un alt cartonaş Dracaufeu, aproape nou şi de prima ediţie (1999), estimat la o sumă cuprinsă între 10.000 şi 12.000 de euro, care a fost însă adjudecat pentru ''doar'' 7.800 de euro.

Pe 22 februarie, un cartonaş Dracaufeu a fost vândut pentru suma de 509.969 de dolari în Statele Unite.

La 25 de ani de la apariţia sa, saga Pokemon, creată de gigantul japonez Nintendo, continuă să-i seducă atât pe cei mici, cât şi pe cei mari.

Licenţa Pokemon, care cuprinde jocuri video şi desene animate, este una dintre cele mai profitabile din lume.


Despre autor:

Lorena Martin
 Lorena Marin este redactor de beauty și skincare. Ea s-a alăturat echipei 9AM de când se află pe băncile facultății. Tot atunci a început să colaboreze și cu publicația Kudica.ro. Tânăra este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, licențiată în publicitate, autoare a lucrării de diplomă „Particularități ale publicității make-up-ului contemporan”.
Mai multe

Ultima actualizare: 16 Iunie 2021 - 04 : 06

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.