Netflix și-a lansat primul său magazin online. Acesta conține produse inspirate de serialele difuzate de platforma de streaming.

Netflix a lansat primul magazin online

Pe rafturile sale virtuale se găsesc, pentru început, tricouri şi hanorace cu sigla Yasuke şi Eden, două serii animate.

Magazinul va oferi de asemenea articole vestimentare şi decorative inspirate de serialul "Lupin", concepute în colaborare cu Muzeul Luvru, potrivit unui comunicat al grupului californian.

Produse în ediție limitată

La cinci luni după ce a devenit unul dintre marile succese ale anului 2021, "Lupin" revine vineri pe micile ecrane, spre marea bucurie a fanilor îngrijoraţi de soarta eroului lor, informează Agerpres.

"Netflix.shop va propune cu regularitate produse exclusive în ediţie limitată, selectate atent", a declarat vicepreşedintele Josh Simon. Site-ul de vânzări va fi extins şi în alte ţări în afară de Statele Unite în următoarele luni, a adăugat el.

Citeste si:
Firmă de servicii funerare Ilfov: servicii, oferte
Cei aflati la nevoie apeleaza...

Platforma de streaming

Netflix, Inc. este o companie americană, fondată în 1997 de către Reed Hastings și Marc Randolph. Netflix a lansat aproximativ 126 de seriale originale și filme în 2016, mai mult decât orice altă rețea sau canal de televiziune. În aprilie 2018, Netflix a avut 125 de milioane de abonați din întreaga lume. În anul 2017, Netflix a avut un profit net de 559 milioane de dolari.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.