Defilările de modă se reiau la Paris începând cu luna iulie, odată cu relaxarea restricţiilor impuse de autorităţi pentru combaterea pandemiei de coronavirus care permit reluarea prezentărilor de modă cu public, a anunţat marţi o federaţie din industria modei.
Haute Couture Week, un eveniment care se desfăşoară anual, va avea loc în perioada 5-8 iulie, iar casele de modă vor avea permisiunea de a organiza spectacole şi prezentări live, potrivit unui comunicat difuzat marţi de organizaţia din industria modei ''Federation de la Haute Couture et de la Mode''.
În funcţie de evoluţia pandemiei, spectacolele cu prezenţă fizică se vor putea desfăşura cu spectatori în conformitate cu reglementările guvernamentale referitoare la evenimente publice, se mai precizează în comunicat. În Paris, nu a mai avut loc niciun spectacol important de modă live din septembrie 2020, când câteva branduri din industrie, printre care Dior şi Chanel, au organizat câteva prezentări cu public, dar cu un număr limitat de invitaţi.
Autorităţile franceze au început relaxarea interdicţiilor de circulaţie şi a altor măsuri după terminarea celui de-al treilea lockdown în aprilie şi înaintea unei planificate reluări integrale a activităţilor economice din luna iulie. În ultimele luni, brandurile din industria modei şi-au prezentat noile colecţii în spectacole exclusiv online şi au experimentat cu alte modalităţi de a-şi face cunoscute creaţiile precum scurte filme sau prezentări individuale.
Federaţia a mai precizat că platforma sa online dedicată Haute Couture (https://hautecouture.fhcm.paris/fr) va putea fi accesată pentru show-uri exclusiv digitale şi va retransmite totodată spectacolele cu prezenţă fizică.
În cadrul săptămânii Haute Couture, un club select de designeri prezintă creaţii unice, handmade, spre deosebire de spectacolele dedicate colecţiilor pret-a-porter, când casele de modă îşi etalează piesele destinate producţiei de masă. Înaintea pandemiei, săptămânile dedicate modei organizate în Paris generau anual venituri de circa 1,2 miliarde de euro pentru economia locală, potrivit estimărilor federaţiei, care reuneşte case de modă ce activează în domeniul haute couture, menționează Agerpres.
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro