Hotelul Carlton din Cannes își vinde mobilierul, candelabrele, fotoliile, paturile și un cărucior pentru tăvi de patiserie în cadrul unei licitații online. Acesta se află în renovare până în anul 2023.

„Ideea este de a achiziţiona o parte din visul şi strălucirea Cannes-ului", a declarat Sébastien Fernandes, director artistic al casei de licitaţii Aguttes, care va pune în vânzare online aproape 600 de loturi, cu un preţ de pornire de la 40 de euro pentru un scaun de bar din lemn.

El se aşteaptă la un „succes în rândul clientelei internaţionale şi al clienţilor străini obişnuiţi ai hotelului - ruşi, americani, britanici, orientali".

„Mai presus de toate este partea emoţională pe care o propunem", a declarat conducerea hotelului pentru AFP.

Ultima zi a licitaţiei este stabilită pentru 26 mai, punctul culminant al unei lungi operaţiuni de catalogare a pieselor de la barul celebrităţilor, precum un candelabru cu 30 de braţe, precum şi cele 13 apartamente care poartă numele unor actori de renume mondial, precum Sean Connery, Greta Garbo, Liu Ye, Jean Dujardin, Alain Delon şi Sofia Loren.

Tot mobilierul a fost strâns în toamna anului 2020, iar decoratorul Tristan Auer a fost ales, împreună cu arhitectul Richard Lavelle, pentru a redecora hotelul care, potrivit conducerii, nu va trece la designul modern, ci va rămâne fidel stilului Belle Epoque al clădirii.

Inaugurat în 1913, hotelul Carlton, care a devenit proprietate qatariotă în 2014 şi funcţionează în cadrul grupului InterContinental Hotels Group (IHG), este unul dintre hotelurile cele mai importante de la Cannes, extrem de populare printre vedetele festivalului de film. El a servit de asemenea ca decor în numeroase filme, precum „To Catch a Thief" de Alfred Hitchcock şi „Grosse fatigue" de Michel Blanc, informează AGERPRES.


Despre autor:

Lorena Martin
 Lorena Marin este redactor de beauty și skincare. Ea s-a alăturat echipei 9AM de când se află pe băncile facultății. Tot atunci a început să colaboreze și cu publicația Kudica.ro. Tânăra este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, licențiată în publicitate, autoare a lucrării de diplomă „Particularități ale publicității make-up-ului contemporan”.
Mai multe

Ultima actualizare: 10 Mai 2021 - 12 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.