Facebook și Google nu elimină toate reclamele care sunt de fapt înșelătorii, potrivit unui studiu făcut în Marea Britanie de un grup care aparține Asociației Consumatorilor.
Studiul arată că Google a ignorat 34% dintre reclamele raportate. Iar Facebook a ignorat peste un sfert. Acum urmează partea mai interesantă. 15% dintre cei intervievați au căzut victimă acelor reclame. Dintre ei, 27% au fost înșelați pe Facebook și 19% pe Google.
Cu siguranță numărul celor păcăliți este mai mare: cred că nu toți au declarat că au fost păcăliți.
În aceste condiții, grupul britanic Which, care a făcut studiul pe un eșantion de 2.000 de persoane, ne îndeamnă să nu fim creduli, în primul rând. Și, desigur, a trimis raportul și giganților Facebook și Google, împreună cu recomandarea de a fi mai vigilenți și de a simplifica modul de raportare a reclamelor ce par înșelătorie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro