Ryan Kaji, un copil de 9 ani din Texas, a devenit cel mai bine plătit YouTuber din lume al acestui an, după ce a câștigat aproape 30 de milioane de dolari doar în 2020.

Ryan Kaji a câștigat anul acesta 29,5 milioane de dolari din canalul de YouTube, „Ryan`s World”, unde postează zilnic clipuri în care testează cele mai noi jucării.

Mai mult, băiatul a reușit să scoată o sumă estimată la 200 de milioane de dolari din jucării și îmbrăcăminte marcă proprie, inclusiv pijamale Mark&Spencer.

Kaji, care este descris ca un „influencer pentru copii”, a început să facă videoclipuri pe YouTube în martie 2015, după ce a urmărit alte canale cu recenzii pentru jucării și a întrebat-o pe mama sa: „Cum de nu sunt și eu pe YouTube când toți ceilalți copii sunt?”.

Familia sa deține în prezent nouă canale de YouTube. „Ryan`s World” este cel mai popular, cu 27,6 milioane de abonați, potrivit The Guardian.

Din păcate, Ryan Kaji și familia sa se confruntă cu amenințarea unei anchete a Comisiei Federale de Comerț din SUA în legătură cu acuzații potrivit cărora sponsorii videoclipurilor nu sunt dezvăluiți în mod corespunzător.

„Aproape 9% din videoclipurile Ryan ToysReview au inclus cel puțin o recomandare plătită pentru produsele destinate preșcolarilor, un grup prea tânăr pentru a face distincția între o reclamă și o recenzie”, se arată într-o reclamație depusă de Truth In Advertising, o compania de supraveghere a consumatorilor.


Despre autor:

Lorena Martin
 Lorena Marin este redactor de beauty și skincare. Ea s-a alăturat echipei 9AM de când se află pe băncile facultății. Tot atunci a început să colaboreze și cu publicația Kudica.ro. Tânăra este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, licențiată în publicitate, autoare a lucrării de diplomă „Particularități ale publicității make-up-ului contemporan”.
Mai multe

Ultima actualizare: 22 Decembrie 2020 - 10 : 12

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.