International17 Aprilie 202013:00de Cristina Marin

Lectura de un minut

Directorul general al companiei Amazon, Jeff Bezos, a susținut în scrisoarea pe care o trimite anual către acționari că este necesară testarea regulată a angajaților fiecărei industrii pentru a „ajuta atât la menținerea oamenilor în siguranță cât și la funcționarea economiei”. Acesta menționează că societatea are nevoie de „mult mai multă capacitate de testare” decât cea disponibilă în prezent. El a format o echipă de angajați, din cadrul companiei, cu scopul de a crea noi instrumente pentru testarea Covid-19.

Bezos a declarat că Amazon va începe testarea „unui număr mic” de angajați în curând: „Nu suntem siguri cât de departe vom ajunge în intervalul de timp relevant, dar credem că merită încercat și suntem pregătiți să împărtășim tot ce învățăm”, a scris el.

Directorul a precizat în scrisoare că se concentrează pe siguranța forței de muncă globale din cadrul companiei, în ciuda criticilor continue. Amazon a făcut 150 de „schimbări semnificative de proces” pentru a mări protecția sanitară a angajaților, afirmă el. Acestea includ controale de temperatură, igienizarea sporită a instalațiilor și dotarea angajaților cu echipamente de protecție personală, precum măști.

De asemenea, cazuri de coronavirus au fost raportate și la unitățile din Washington, California și New York, determinând ca, printre altele, să fie închise pentru a se putea efectua dezifecția. Angajații au organizat walkout-uri pentru a protesta împotriva deciziei Amazon de a păstra depozitele deschise. Amazon a angajat recent aproximativ 200.000 de noi lucrători pentru a satisface cererea crescută de produse esențiale de uz casnic și alte bunuri impulsionate de cerere.

Bezos a declarat că a suspendat peste 6.000 de conturi din platformă pentru a reduce prețurile la obiectele esențiale din timpul pandemiei. În plus, a eliminat peste 500.000 de înregistrări de pe site-ul Amazon pentru reducerea prețurilor și creșterea raportării către autorități a reducerilor de prețuri: „Pentru a accelera răspunsul nostru la incidentele de reducere a prețurilor, am creat un canal special de comunicare pentru procurorii generali pentru a escalada rapid și ușor plângerile consumatorilor către noi”, a mai adăugat directorul companiei, citat de CNN.

Citeste si:
Multe animale de companie suferă enorm în perioada pandemiei
Abuzate și abandonate. Multe...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.