Barbatul, in varsta de 71 de ani, a fost plasat in arest saptamana trecuta, dupa ce a efectuat peste 400 de apeluri intr-o saptamana catre serviciul clienti al operatorului de telefonie KDDI, a declarat marti pentru AFP purtatorul de cuvant al politiei din Tokyo.
Pensionarul "voia ca angajatii KDDI sa vina la el acasa si sa-si ceara scuze pentru incalcarea contractului. El inchidea adesea chiar dupa formarea numarului ", a precizat purtatorul de cuvant.
Barbatul a fost arestat pentru "obstructionarea" unei activitati comerciale normale, potrivit acestui purtator de cuvant, scrie Agerpres.
Potrivit presei locale, hartuirea telefonica a durat doi ani, timp in care barbatul a efectuat circa 24.000 de apeluri de la cabinele publice, pentru a-si exprima nemultumirea si a-si insulta interlocutorii de la celalalt capat al liniei.
Serviciile clienti la telefon sunt extrem de populare in Japonia. Multe dintre aceste numere sunt gratuite, iar timpul de asteptare este in general scurt, ceea ce poate duce la abuzuri.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Cafea, jazz și o vizită „acasă la Isărescu”: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro