Problemele au aparut dupa ce imaginea unui produs cosmetic, un iluminator intr-o nuanta de rosu, a fost incarcata pe Instagram. Numele produsului, "Geisha Chic", a atras reactii negative din partea fanilor, care au fost de parere ca brand-ul Fenty Beauty este rasist si si-a tradat atitudinea pozitiva privind diversitatea si activismul social.
Criticile i-au determinat pe reprezentantii companiei sa isi ceara scuze.
"V-am ascultat, am scos produsul de pe piata pana cand va putea fi redenumit. Voiam sa ne cerem personal scuze. Multumim pentru ca ne-ati educat", se arata intr-un mesaj al companiei trimis unui utilizator, potrivit Mediafax.
Cantareata Rihanna a debutat in industria produselor cosmetice, prin intermediul companiei Fenty Beauty, iar, un an mai tarziu, a lansat o linie de lenjerie intima numita Savage x Fenty.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
65.000 de brazi de Crăciun primesc o nouă viață în campania de colectare a...
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: ”in the world of startups, time is the most precious resource”
Sursa: start-up.ro
-
Ce deosebește narcisismul de mândrie? Cum ne dăm seama când e benefic?
Sursa: garbo.ro
-
Avon continuă expansiunea și va deschide încă un magazin de tip insulă în țară
Sursa: retail.ro
-
GALERIE FOTO: Restaurantul „de fiță” din Paris în care să-ți impresionezi...
Sursa: wall-street.ro
-
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week intră oficial în calendarul global al modei
Sursa: kudika.ro