Problemele au aparut dupa ce imaginea unui produs cosmetic, un iluminator intr-o nuanta de rosu, a fost incarcata pe Instagram. Numele produsului, "Geisha Chic", a atras reactii negative din partea fanilor, care au fost de parere ca brand-ul Fenty Beauty este rasist si si-a tradat atitudinea pozitiva privind diversitatea si activismul social.
Criticile i-au determinat pe reprezentantii companiei sa isi ceara scuze.
"V-am ascultat, am scos produsul de pe piata pana cand va putea fi redenumit. Voiam sa ne cerem personal scuze. Multumim pentru ca ne-ati educat", se arata intr-un mesaj al companiei trimis unui utilizator, potrivit Mediafax.
Cantareata Rihanna a debutat in industria produselor cosmetice, prin intermediul companiei Fenty Beauty, iar, un an mai tarziu, a lansat o linie de lenjerie intima numita Savage x Fenty.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro