Problemele au aparut dupa ce imaginea unui produs cosmetic, un iluminator intr-o nuanta de rosu, a fost incarcata pe Instagram. Numele produsului, "Geisha Chic", a atras reactii negative din partea fanilor, care au fost de parere ca brand-ul Fenty Beauty este rasist si si-a tradat atitudinea pozitiva privind diversitatea si activismul social.
Criticile i-au determinat pe reprezentantii companiei sa isi ceara scuze.
"V-am ascultat, am scos produsul de pe piata pana cand va putea fi redenumit. Voiam sa ne cerem personal scuze. Multumim pentru ca ne-ati educat", se arata intr-un mesaj al companiei trimis unui utilizator, potrivit Mediafax.
Cantareata Rihanna a debutat in industria produselor cosmetice, prin intermediul companiei Fenty Beauty, iar, un an mai tarziu, a lansat o linie de lenjerie intima numita Savage x Fenty.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Top 3 zodii ce vor avea un început de mai incredibil. Au cale liberă spre...
Sursa: kudika.ro