Fenty Beauty, compania de cosmetice creata de cantareata Rihanna, a fost criticata pentru un produs al carui nume are conotatii rasiste. Ulterior, reprezentantii companiei si-au cerut scuze si au scos produsul de la vanzare, relateaza indepedent.co.uk.

Problemele au aparut dupa ce imaginea unui produs cosmetic, un iluminator intr-o nuanta de rosu, a fost incarcata pe Instagram. Numele produsului, "Geisha Chic", a atras reactii negative din partea fanilor, care au fost de parere ca brand-ul Fenty Beauty este rasist si si-a tradat atitudinea pozitiva privind diversitatea si activismul social.

Criticile i-au determinat pe reprezentantii companiei sa isi ceara scuze.

"V-am ascultat, am scos produsul de pe piata pana cand va putea fi redenumit. Voiam sa ne cerem personal scuze. Multumim pentru ca ne-ati educat", se arata intr-un mesaj al companiei trimis unui utilizator, potrivit Mediafax.

Cantareata Rihanna a debutat in industria produselor cosmetice, prin intermediul companiei Fenty Beauty, iar, un an mai tarziu, a lansat o linie de lenjerie intima numita Savage x Fenty.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.