Structura, cu o portiune principala de 1.200 de metri si o lungime de 2.000 metri, va fi "parte esentiala" a infrastructurii autostrazii care leaga Sichuan, Guizhou si Delta Raului Perlelor, din sudul tarii.
Dupa terminarea constructiei la sfarsitul acestui an, ruta dintre comitatele Gulin (Sichuan) si Xishui (Ghizou) se va scurta cu doua ore, potrivit televiziunii chineze, scrie Agerpres.
Acest pod suspendat se va adauga astfel celui mare mare pod din lume, Beipanjiang, care se ridica la 565 de metri deasupra raului Nizhu si care face legatura intre provinciile Yunnan si Guizhou din sudul tarii.
Beipanjiang, inaugurat la sfarsitul anului 2016, este un pod care se intinde pe cea mai mare distanta verticala intre platforma si suprafata terestra sau acvatica inferioara, avand o inaltime echivaland cu o cladire de 200 de etaje.
Podul are o lungime de 1.341 de metri si a costat un miliard de yuani (144 milioane de dolari, 138 milioane de euro). Lucrarile de constructie, la care au participat peste 1.000 de persoane, au inceput in 2013 si s-au incheiat in septembrie 2016.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
George Simion stârnește controverse după un mesaj care pune pe același plan...
Sursa: kudika.ro