Autoritatea de reglementare in domeniul audiovizualului din Turcia, RTUK, a suspendat doua programe de televiziune pentru ca ar fi adus critici la adresa presedintelui Recep Tayyip Erdogan.
Un talk-show critic la adresa guvernului difuzat de televiziunea Halk TV a fost suspendat de cinci ori, in timp ce un program de stiri de la Fox TV nu va fi difuzat timp de trei zile, anunta Hurriyet, care citeaza o decizie RTUK. Ambele posturi de televiziune au fost amendate, informeaza stirileprotv.ro.

Erdogan l-a criticat dur pe prezentatorul Fox TV, al carui nume de familie, Portakal, se traduce prin portocala. Erdogan a vorbit despre ″o portocala″⁣ sau ″⁣citrice″⁣ care cheama lumea in strada. ″⁣Cunoaste-ti limitele″⁣, l-a amenintat Erdogan, potrivit dpa. ″⁣Altfel, natiunea iti va da o scatoalca peste ceafa. Cred ca sistemul judiciar le va da acestor oameni o lectie″⁣, a mai spus Erdogan, in decembrie, la un miting al sustinatorilor sai din Konya, oras din centrul Anatoliei.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.