Programul numit "Bella Mossa" isi propune sa convinga oamenii sa circule fie cu bicicleta, fie cu transportul in comun in vederea reducerii poluarii.
Persoanele care aleg variantele mai sus mentionate vor primi inghetata, bere sau bilete la cinema.
Orasul in care se desfasoara aceasta campanie este Bologna, din Italia.
Tot ce trebuie sa faca locuitorii este sa isi descarce aplicatia "Better Points", sa isi inregistreze calatoria cu bicicleta sau autobuzul, avand posibilitatea de a-si achizitiona divesre produse cu punctele stranse, scrie digi24.ro, care citeaza BBC.
Peste 100 de firme locale sunt partenere in acest program, oferind discounturi pentru punctele pe care italienii le acumuleaza in aplicatie.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro