De la inceputul saptamanii, in mediul online s-a viralizat o inregistrare audio.
Cloe Feldman, o vedeta de pe Youtube, a postat luni pe contul sau personal de Twitter un clip audio. Desi are doar 3 secunde, aceasta invita oamenii sa voteze ce aud. Pentru ca se pare ca fiecare aude altceva.
Unii au optat pentru Yanni, altii pentru Laurel. Vocea robotica suna diferit pentru multi dintre cei care asculta inregistrarea, care a depasit in mai putin de o saptamana, 24 de milioane de vizualizari.
Se pare ca sursa este un vocabular online, care are si functie audio, invatandu-si vizitatorii sa pronunte anumite cuvinte. In scurt timp, fenomenul a fost comparat cu intamplarea din 2015 cand se iscase o dezbatere similara. Atunci, internautii incercau sa decida daca o rochie este alb cu auriu sau negru cu albastru.
What do you hear?! Yanny or Laurel pic.twitter.com/jvHhCbMc8I
— Cloe Feldman (@CloeCouture) May 15, 2018
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro