Constructia a durat 7 ani si are o lungime de 55 de kilometri, pe sase benzi, patru tuneluri si patru insule artificiale.
Pentru realizarea acestui proiect, tara a investit miliarde de dolari.
"Am inclus foarte multi experti din Marea Britanie, SUA, Elvetia, Japonia si Olanda. In total, sunt din 14 tari", a declarat seful echipei care s-a ocupat de constructia podului, Gao Xinglin, potrivit Stirileprotv.
Cei care vor alege sa mearga pe pod, vor reduce la jumatate timpul in care parcurg traseul China, Macao, Hong Kong.
Termenul initial de finalizare nu a fost respectat.
Presa straina a fost invitata pentru a inspecta lucrarea.
"Speram ca prietenii din presa sa profite de aceasta oportunitate si sa vada noua realizare a Chinei in aceasta noua era, dar si progresul unei singure tari cu doua sisteme", a declarat Song Ruan, adjunctul comisarului Ministerului chinez de Afaceri Externe.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro