Directorul pentru managementul produselor al companiei, Rob Leathern, considera ca publicitatea trebuie sa fie sigura si ca "reclamele inselatoare si amagitoare nu isi au locul pe Facebook", potrivit digi24.ro.
Interdictia va fi pusa in aplicare la nivelul aplicatiei principale, dar si pentru Audience Network si Instagram.
In ultimele 12 luni, actiunile companiei Facebook au crescut cu 43%, iar indicele S&P 500 s-a apreciat cu 25%.
Platforma le cere utilizatorilor sa raporteze anunturile publicitare care pot scapa de vigilenta angajatilor sai.
Numarul monedelor virtuale a crescut in ultima perioada.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Cum să-ți planifici lista de cumpărături pentru o dietă echilibrată? Ponturi...
Sursa: kudika.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
București: Salariile angajaților Municipalității vor fi majorate
Sursa: wall-street.ro