"Podul nu este foarte mare, dar este realizat cu o imprimanta si asta il face unic", a spus Theo Saullet, reprezentant al Universitatii de Tehnologie din Eindhoven, potrivit Ziare.com.
Este realizat din 800 de straturi de material. Constructia podului a durat trei luni, iar reprezentantii Universitatii sunt de parere ca principalul avantaj al acestei "constructii" este acela ca foloseste mai putin beton.
Podul a trecut cu succes toate testele de rezistenta si, chiar daca este proiectat pentru biciclete, realizatorii sai sunt de parere ca poate sustine greutatea a 40 de camioane.
In Gemert is de eerste 3D-geprinte brug ter wereld geopend: https://t.co/nGKeLjC6OH pic.twitter.com/3NfVPuDJZ2— NOS (@NOS) 17 octombrie 2017
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
250.000 de clienți BT Pay economisesc prin Round Up
Sursa: futurebanking.ro
-
Parchetul European face percheziții în Botoșani: Fraudă de 160.000 de euro,...
Sursa: wall-street.ro