La scurt timp dupa incident, publicatia si-a cerut scuze public fata de clientii sai pentru neplacerile produse: "Sistemul nostru de alerte a fost compromis in aceasta seara. Lucram pentru a rezolva problema. Va rugam sa ne acceptati scuzele".
The push alert system for our mobile app was compromised this evening. Please accept our apologies.— New York Post (@nypost) April 2, 2017
"Deschideti inima fata de cei care nu inteleg si asculta-i pe cei de care ti-e teama si pe care ii privesti de sus", se arata intr-unul dintre mesajele controversate, noteaza b1.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro