"Secretarul general al NATO a decis sa nu astepte incheierea anchetei privind prabusirea zborului MH17, ci sa exercite presiuni asupra ei", a comentat delegatia, citata de Itar-Tass, in pagina electronica, conform MEDIAFAX.
Presedintele Comisiei pentru Afaceri Internationale din cadrul Dumei, Aleksei Puskov, a criticat declaratiile lui Rasmussen.
"Daca Rasmussen ar avea dovezi convingatoare privind vinovatia militiei in doborarea avionului Boeing, le-ar furniza", a declarat Puskov pe Twitter. "Totusi, el nu are nimic altceva decat retorica". "Ar fi mai bine daca Rasmussen ar explica de ce in Libia, dupa «victoria» NATO, a intervenit un haos sangeros, iar acum intreaga lume si sotia sa fug de o astfel de «democratie»", a adaugat parlamentarul rus.
Intr-un interviu acordat duminica publicatiei franceze Midi Libre, Anders Fogh Rasmussen a declarat ca separatistii sunt vinovati de ce s-a intamplat. Secretarul general al NATO ca calificat tragedia din 17 iulie drept o crima de razboi.
"Avem numeroase date care arata vinovatia separatistilor sustinuti de Rusia", a subliniat el. "In acelasi timp, sprijin desfasurarea unei anchete internationale independente pentru a stabili faptele", a adaugat el. Secretarul general a refuzat sa precizeze ce fel de informatii detine NATO care sa arate ca vina apartine uneia sau alteia dintre parti.
NATO a refuzat sa ofere detalii despre acest subiect, invocand politici care nu permit comentarea unor informatii secrete.
Avionul Boeing 777 al Malaysia Airlines s-a prabusit in regiunea Donetk din estul Ucrainei si toti cei 280 de pasageri si 15 membri ai echipajului aflati la bord au murit. La 18 iulie, o sursa de la Bruxelles a declarat pentru Itar-Tass ca doua avioane AWACS ale NATO se aflau in misiune deasupra Romaniei si Poloniei in momentul catastrofei.
Șeful Statului Major al Apărării, despre introducerea serviciului...
"In momentul catastrofei, doua avioane AWACS se aflau in aer: unul in spatiul aerian al Poloniei, iar celalalt in spatiul aerian al Romaniei. Datele obtinute de ele vor fi analizate", a declarat sursa citata. "Distanta de locul incidentului a celui mai apropiat avion AWACS a fost de aproximativ 1.000 de kilometri. Este prea departe ca sa fi vazut ce s-a intamplat", a precizat sursa citata.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro