Constructia autostrazii, lunga de 360 de kilometri, a inceput in anii '70, dar a fost intrerupta de mai multe ori din cauza lipsei de fonduri. Ea apartine culoarului transeuropean numarul 8, care asigura legatura intre Marea Adriatica si Marea Neagra.
Datorita fondurilor europene, proiectul a fost relansat in 2004 si trebuia finalizat in 2009, dar construirea ultimei portiuni de aproximativ o suta de kilometri a fost intarziata, scrie MEDIAFAX.
Desi are o suprafata de 111.000 de kilometri patrati, Bulgaria dispune doar de aproximativ 400 de kilometri de autostrada. Aceasta tara mizeaza pe finantarile europene pentru a-si dezvolta infrastructura rutiera prost intretinuta, doua treimi din cei 19.000 de kilometri de drum necesitand reparatii, potrivit Guvernului bulgar.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro