NAN Group, integrator și furnizor de servicii dedicate evenimentelor, lansează NAN Team, o companie care își propune să devină un reper pentru companiile din România în ceea ce privește soluțiile inovative, creative și adaptate celor mai noi tendințe din domeniul resurselor umane si a evenimentelor.

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro în 2019, NAN Group a reușit să își păstreze echipa și chiar a dezvoltat noi divizii în ultimii 2 ani, pe fondul unei scăderi de aproape 64% a cifrei de afaceri.

NAN Group, prin diviziile Events, Logistics si Technology deservește mai multe industrii și în ultimii ani am făcut investiții în zona de transport, spatii logistice pentru depozitare si solutii software de gestiune, închirieri echipamente și propriul studio audio-video. Grupul s-a confruntat cu multe provocări în ultimii 2 ani, în contextul scăderii drastice a industriei de evenimente. Cu toate acestea, am hotărât să investim în NAN Team.

Am pornit la drum în ceea ce deja se numește perioada post COVID, o perioadă care a adus transformări organizaționale rapide, adaptare la tehnologie, dar și nevoi de comunicare și de interacționare noi și diferite. Suntem o echipă care vine cu o experiență de 15 ani în organizarea de evenimente și asigurarea de logistică pentru evenimente și considerăm că acest lucru face din NAN Team un partener potrivit acestor vremuri, în dezvoltarea inovativă și creativă a echipelor din orice companie.” spune Iulian Nan, CEO NAN Group.

NAN Team pune accentul pe adaptabilitate, creativitate și tehnologie. De aceea, compania se bazează pe restul diviziilor din grup – transport și logistică, echipamente tehnice pentru evenimente – la care se adaugă o echipă de traineri, coach și alți specialiști în comunicare organizațională și comunicare internă, cu scopul de a oferi soluții integrate de team building.

Nan Team se adresează atât companiilor mari, cât și celor mici și mijlocii, organizând activități de tip team building în orice zonă din România. De la echipe de 20 până la 500-1000 de persoane, compania are capacitatea de a gestiona, în afară de activitățile propriu-zise, toată logistica legată de transport, cazări, securitate și siguranță.

Activitățile de team building au acum o nouă direcție. Mentalitățile s-au schimbat rapid, la fel și modul în care companiile trebuie să se raporteze la angajați. Accentul se pune pe colaborare, flexibilitate, muncă remote sau activități care combină online-ul cu offline. În acest context și activitățile de team building trebuie să se adapteze.

Este clar că oamenii simt nevoia să se reconecteze, să se vadă fizic sau să își dezvolte și alte skill-uri care până de curând nu contau. La NAN Team oferim nu doar servicii clasice de team building, ci și consultanță. Avem tot ce ne trebuie ca să fim competitivi și profesionalismul echipei noastre a dovedit acest lucru de-a lungul timpului.” a declarat Andreea Beekman, Marketing & Sales Director.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 4 Aprilie 2022 - 11 : 04

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.