Conform datelor Creative&Bright, companiile in care media de varsta este de 27-30 de ani investesc in programe de wellbeing personalizate in functie de hobby-urile angajatilor. Cele mai cautate programe sunt workshop-urile de fotografie, make-up, design interior, low cost travel, masaj sau nutritie.

Potrivit unui coumincat remis 9am, companiile in care media de varsta a angajatilor este mai ridicata prefera programe de wellbeing cu tematici precum parenting, dezvoltare personala, managementul stresului sau educatie financiara.

„Companiile care se remarca pe piata de wellbeing si care investesc constant in programe specializate pentru angajatii lor vin din industriile IT, Telecom si Finance-Banking”, declara Dana Tudor Tanase, managing partner Creative&Bright.

„Din pacate, in Romania nu exista inca o cultura a wellbeing-ului si nu multe companii inteleg beneficiile acestor programe pentru retentia si fidelizarea angajatilor, pentru cresterea nivelului de performanta si, per total, pentru imaginea brand-ului de angajator. Astfel, mare parte dintre angajatori se limiteaza la activitati singulare, precum workshopuri de 1-8 Martie, fresh bar sau masaj la birou.

In schimb, companiile care au introdus conceptul de wellbeing in cultura lor organizationala ajung sa investeasca intre 5,000 si 30,000 de euro/an pentru implementarea programelor specializate”
, adauga Dana Tudor.

Conform Creative&Bright, din top 10 companii care investesc in wellbeing fac parte giganti precum Orange si Telekom, HP si Siemens pentru industria IT, precum si Raiffeisen Bank, pentru sectorul Finance-Banking.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.