Într-o lume în care cicatricile, petele, ridurile și punctele negre sunt percepute ca defecte, KIWI a apărut într-un mod eroic, oferind soluții eficiente. Campania care a promovat noua gama s-a numit ”KIWI Sucks Better” și a evidențiat caracteristicile unice ale produsului, în timp ce a încurajat oamenii la conversații și zâmbete.

FOREO a ales drept inspirație pentru lansare o altă campanie de marketing veche de cincizeci de ani a unei companii suedeze renumite, cunoscută pentru excelența în producerea de electrocasnice. Acest brand a susținut că nimic nu e mai nasol decât aspiratorul lor - rezultatul campaniei a fost o reacție ambiguă din cauza faptului că a fost creată pentru piața britanică în anii șaptezeci, când cuvântul „suck” nu implica încă înțelesul de „a fi rău sau neplăcut”. Între timp, în SUA, acest cuvânt a căpătat deja conotații negative, iar campania a fost găsită hilară, mulți etichetând-o drept o gafă de marketing. Cu toate acestea, campania a avut de fapt un mare succes în Marea Britanie - marketerii erau conștienți de sensul american al cuvântului „suck” și sperau că jocul de cuvinte va câștiga atenția în SUA. Evident, au reușit, deoarece și astăzi, campania atrage atenția în cercurile de marketing ca un exemplu clasic cum evoluează limbajul și mesajele de marketing pot face o călătorie surprinzătoare peste granițele culturale.

“Fiind un brand mândru de originile sale suedeze, FOREO a folosit acea poveste drept inspirație, considerând-o exemplul perfect unde simplitatea și inteligența câștigă atenția. Prin urmare, campania KIWI Suck Better transpune o moștenire suedeză, prin care FOREO recunoaște că e mai important ca lucrurile să fie făcute într-un mod inteligent, nu neapărat obișnuit.” a declarat Vladimir Cuturilo, director general al FOREO pentru Europa de Est.

Pentru FOREO, totul este despre cine suntem, ce reprezentăm și de unde venim. Dacă fiecare acțiune a unei companii începe cu aceste întrebări, atunci se poate pretinde că acesta are o identitate autentică.

Campania are în centrul atenției produsul KIWI derma - care este un dispozitiv de microdermabraziune cu diamante, ce reface textura pielii de la suprafață. Rezultatul este un ten mai neted, uniform, cu linii fine reduse și un aspect mai tineresc. Este primul dispozitiv de microdermabraziune din lume care nu necesită piese de schimb, deoarece vârfurile sale sunt fabricate din oțel de calitate medicală și diamante Adamas.

Citeste si:
Ce se poate întâmpla cu pielea ta dacă începi să dormi fără pernă
Ce se poate întâmpla cu...

KIWI este cel mai rapid, sigur și eficient dispozitiv care utilizează procesul de aspirație perfect calibrată și LED-ul albastru pentru a îndepărta ușor, dar eficient, punctele negre/albe, uleiul și alte impurități care se blochează în pori, exterminând în același timp orice bacterie care cauzează erupții la nivelul pielii.

Noul KIWI este disponibil pentru precomandă pe foreo.com. Vizitează site-ul și oferă rutinei tale de îngrijire un upgrade!

Despre FOREO

FOREO, cel mai important brand medical skin-tech din lume, combină tehnologia de ultimă oră și inovația pentru a crea dispozitive inovatoare care economisesc atât timp, cât și bani, oferind în același timp rezultate premium de îngrijire a pielii și frumusețe. Terapie cu lumină LED, termoterapie, crioterapie, microcurent, pulsații T-Sonic – aceste tehnologii revoluționare nu mai aparțin domeniului science fiction-ului, ci sunt acum o realitate. Și cea mai recentă descoperire? O rutină suedeză de îngrijire care se bazează pe un număr minim de produse alcătuită din doar 3 pași și jumătate și care oferă rezultate impecabile. Această rutină folosește patru dintre produsele cele mai renumite – toate concepute pentru a fi utilizate în armonie: LUNA 4, BEAR, UFO 2 și ISSA 3. În doar șapte minute, îți vei curăța, netezi și hidrata tenul. Bine ai venit în lumea FOREO!

Citeste si:
Ridurile de pe gât pot fi prevenite! Cum să scapi de acestea în mod...
Ridurile de pe gât pot fi...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 26 Octombrie 2023 - 12 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.