Brand-ul suedez de skin-tech FOREO tocmai a anunțat că nu mai poate amâna întârzierea creșterii iminente a prețurilor produselor. Brand-ul de beauty-tech cu cea mai rapidă creștere din lume este cel mai recent care să anunțe consecințele dure ale inflației rapide și a instabilității lanțurilor de aprovizionare ce s-au abătut asupra multor altor afaceri. Prioritatea de top a brand-ului rămâne satisfacerea clienților, tocmai de aceea FOREO a decis limitarea creșterii prețurilor la un nivel minim și de asemenea că prețurile actuale vor fi prelungite până la 1 iunie.
“Satisfacerea clienților reprezintă prioritatea numărul unu, și oricât de mult am încercat să evităm creșterea prețurilor, acest lucru nu mai poate fi amânat fără a compromite calitatea produselor,” explică Boris Trupcevic, FOREO CEO.
El continuă: “Încercăm să luăm cât de serios se poate factorul transparenței, tocmai de aceea dorim să le comunicăm clienților noștri minunați tot ce se întâmplă, înainte de o schimbare propriu-zisă. FOREO se angajează să păstreze prețurile actuale de pe foreo.com până la 1 iunie, oferind clienților șansa să-și achiziționeze produsele de skin-tech care sunt un must înainte de majorarea prețurilor.
Inovația FOREO se regăsește în istoricul brand-ului unde există un întreg traseu ce dovedește capacitatea de a crea produse care schimbă paradigma și care transformă rutina zilnică de îngrijire a pielii a milioane de oameni din toată lumea – făcând întreg procesul unul mult mai ușor, mai eficient și mai plăcut în același timp. Brand-ul suedez a revoluționat modalitatea în care lumea se gândește la îngrijirea pielii, dar și la banii investiți în produsele sale, fiind o
Noua rutină suedeză de îngrijire ce schimbă regulile jocului
investiție de lungă durată. Un tratament facial tipic care implică tehnologie de ultimă oră poate costa până la $250.
O investiție în produsul emblematic al brand-ului LUNA 3 costă $199. Acest dispozitiv de curățare iubit de celebrități și, în același timp, cel mai inovator instrument de curățare de pe piață, oferă rezultate vizibile și de durată pentru îngrijirea pielii în confortul propriei case.
“Misiunea FOREO a fost întodeauna de a face viața oamenilor mai bună. Brand-ul nostru este recunoscut pentru crearea unor produse cu o durabilitate remarcabilă și de o calitate foarte înaltă, care asigură o funcționare perfectă și un aspect frumos și curat, chiar și după 8 ani de folosire, cu o durată de viață a bateriei impresionantă chiar și după atâta timp,” spune Trupcevic.
Citeste si:S-a lansat peria de corp pentru un self-care la un nivel complet...
Pentru a afla mai multe despre FOREO, brand-ul de beauty-tech cu cea mai rapidă creștere din lume, și pentru a fi la curent cu viitoarele proiecte și inovații, accesează www.foreo.com sau urmărește @FOREO.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank va folosi un instrument digital realizat de iFactor pentru...
Sursa: futurebanking.ro
-
Amânare în dosarul 2 mai: Judecătoarea a cerut să fie retrasă din dosar
Sursa: wall-street.ro