Beauty 20 Mai 2022 16:32 de Alexandra Chivu
- Brand-ul suedez de beauty-tech a anunțat o creștere a prețurilor de la începutul lunii iunie –

Brand-ul suedez de skin-tech FOREO tocmai a anunțat că nu mai poate amâna întârzierea creșterii iminente a prețurilor produselor. Brand-ul de beauty-tech cu cea mai rapidă creștere din lume este cel mai recent care să anunțe consecințele dure ale inflației rapide și a instabilității lanțurilor de aprovizionare ce s-au abătut asupra multor altor afaceri. Prioritatea de top a brand-ului rămâne satisfacerea clienților, tocmai de aceea FOREO a decis limitarea creșterii prețurilor la un nivel minim și de asemenea că prețurile actuale vor fi prelungite până la 1 iunie.

Satisfacerea clienților reprezintă prioritatea numărul unu, și oricât de mult am încercat să evităm creșterea prețurilor, acest lucru nu mai poate fi amânat fără a compromite calitatea produselor,” explică Boris Trupcevic, FOREO CEO.

El continuă: “Încercăm să luăm cât de serios se poate factorul transparenței, tocmai de aceea dorim să le comunicăm clienților noștri minunați tot ce se întâmplă, înainte de o schimbare propriu-zisă. FOREO se angajează să păstreze prețurile actuale de pe foreo.com până la 1 iunie, oferind clienților șansa să-și achiziționeze produsele de skin-tech care sunt un must înainte de majorarea prețurilor.

Inovația FOREO se regăsește în istoricul brand-ului unde există un întreg traseu ce dovedește capacitatea de a crea produse care schimbă paradigma și care transformă rutina zilnică de îngrijire a pielii a milioane de oameni din toată lumea – făcând întreg procesul unul mult mai ușor, mai eficient și mai plăcut în același timp. Brand-ul suedez a revoluționat modalitatea în care lumea se gândește la îngrijirea pielii, dar și la banii investiți în produsele sale, fiind o

Citeste si:
Noua rutină suedeză de îngrijire ce schimbă regulile jocului
Noua rutină suedeză de...

investiție de lungă durată. Un tratament facial tipic care implică tehnologie de ultimă oră poate costa până la $250.

O investiție în produsul emblematic al brand-ului LUNA 3 costă $199. Acest dispozitiv de curățare iubit de celebrități și, în același timp, cel mai inovator instrument de curățare de pe piață, oferă rezultate vizibile și de durată pentru îngrijirea pielii în confortul propriei case.

Misiunea FOREO a fost întodeauna de a face viața oamenilor mai bună. Brand-ul nostru este recunoscut pentru crearea unor produse cu o durabilitate remarcabilă și de o calitate foarte înaltă, care asigură o funcționare perfectă și un aspect frumos și curat, chiar și după 8 ani de folosire, cu o durată de viață a bateriei impresionantă chiar și după atâta timp,” spune Trupcevic.

Citeste si:
S-a lansat peria de corp pentru un self-care la un nivel complet...
S-a lansat peria de corp...

Pentru a afla mai multe despre FOREO, brand-ul de beauty-tech cu cea mai rapidă creștere din lume, și pentru a fi la curent cu viitoarele proiecte și inovații, accesează www.foreo.com sau urmărește @FOREO.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 20 Mai 2022 - 09 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.