Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției Toamna 2020 TOMMY ICONS și campania aferentă, care se concentrează în jurul temei ”Moving Forward Together” reprezentând incluziunea și diversitatea. În campania de Toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsesc personaje diverse care reflectă America modernă, toți pledând în modul lor unic pentru o mai mare incluziune în industrie. Colecția va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate, la nivel global, din noiembrie 2020.

Punându-i sub lumina reflectoarelor pe cei care nu sunt reprezentați corespunzător în industria fashion, campaniile TOMMY HILFIGER continuă să aducă în atenția publicului declarații îndrăznețe despre cum ar trebui să arate moda, sărbătorind și portretizând cu mândrie modelele care provin din medii diferite, au diverse mărimi, vârste, etnii și care aleg să-și exprime personalitatea în moduri diferite. Campania Toamna 2020 TOMMY ICONS este un nou pas în această călătorie, bazându-se pe istoria brand-ului în depășirea limitelor a ceea ce reprezintă industria modei.

În campania de toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsește un mix de figuri iconice la nivel global, extrem de inspirator, persoane care transpun consumatorii într-o călătorie a auto-exprimării, prin autenticitatea lor neîngrădită și încrederea în a fi exact cine sunt. Cei care s-au alăturat campaniei sunt următorii:


  • Halima Aden: Un model de culoare de succes, care poartă hijab, și care prin prisma funcției de Diversity Editor în cadrul Vogue Arabia, devine vocea puternică a celor care deseori nu se fac auziți.

  • Carolyn Murphy: Un puternic susținător al sustenabilității și un supermodel care sfidează stigmatizarea vârstei în industrie.

  • Dilone: Model, actriță și activistă, care prin look-ul ei androgin sfidează normele de gen.

  • Michaela DePrince: O orfană a războiului civil din Sierra Leone care a devenit o renumită balerină, cunoscută la nivel internațional.

  • Soo Joo Park: Un top model corean – american care susține extinderea reprezentării BIPOC în industriile beauty și fashion.

  • Jasmine Sanders: Un supermodel cu un background multicultural care încurajează dreptatea socială pe conturile ei de social media.

  • Precious Lee: Un model de culoare plus-size, actriță, scriitoare și activistă care pledează pentru diversitatea culturală dar și corporală în industria modei, TV și film.

  • Audrey Hilfiger: Artistă, antreprenor și activistă care susține comunitatea LGBTQI+, donând 25% din profiturile de la Centrul Ali Forney pentru susținerea, protecția și dezvoltarea acesteia.


Întruchipând tema ”Moving Forward Together”, set-up-ul campaniei Toamna 2020 TOMMY ICONS a fost Golden Oak Ranch de la Disney, unde fotograful Dan Martensen a reușit să surprindă și să celebreze prin forța imaginii frumusețea unicității culturale. Urmărind direcția campaniei redată prin acest mix de talente, design-ul colecției TOMMY ICONS a fost conceput din perspectiva unui caleidoscop all – American. Colecția emană o energie modernă care prinde viață printr-un stil aventuros, păstrând ADN-ul și valorile specifice brand-ului.

Citeste si:
Ciolacu, mesaj după incendiul de la Neamț: „Am decis suspendarea...
Ciolacu, mesaj după incendiul...

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

Citeste si:
Site-ul de campanie a lui Donald Trump a fost atacat
Site-ul de campanie a lui...

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

Citeste si:
Nicușor Dan: Nu am promis în campanie că voi rezolva instant...
Nicușor Dan: „Nu am promis în...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.