Un eveniment de excepție are loc între 14 și 16 iulie la Londra, unde Numeris organizează o inițiativă de tip Content House. Timp de două zile, cei mai creativi tineri din streetwear și fashion digital își unesc forțele pentru a crea conținut unic.
Necta, un influencer român de doar 20 de ani, a fost ales să participe. Numeris i-a acoperit cheltuielile de călătorie, cerându-i să aducă cinci perechi de sneakersi și șapte outfituri. Aventura începe cu filmări într-un conac închiriat, urmate de un shooting dinamic prin Londra...
Necta, student la Politehnica, a cucerit TikTok-ul cu idei de outfituri și sfaturi de modă urbană. Prezența sa la evenimentul Numeris îl confirmă ca un trendsetter, fiind primul influencer român cu un astfel de contract exclusiv.
Numeris, cunoscut pentru sneakersii săi inovatori, combină estetica urbană cu tehnologia avansată. Motto-ul lor, „Dare to be different”, îndeamnă la creativitate și individualitate, iar evenimentul din Londra este un pas natural în strategia lor...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
[hi]Digitail[/hi], drumul din Iași la investiție series B și peste 10.000 de...
Sursa: start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
George Burcea, moment controversat! De ce a izbucnit când a fost întrebat...
Sursa: kudika.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro