Sport27 Iulie 2010

Lectura de un minut

Brandul turistic al Romaniei va fi lansat joi la Shanghai, cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010.

La eveniment vor participa ministrul dezvoltarii regionale si turismului, Elena Udrea, ministrul afacerilor externe, Teodor Bacoschi, si legendele sportului romanesc, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, se arata intr-un comunicat al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Cu acest prilej va fi prezentat noul logo si noul slogan sub care Romania va fi promovata ca destinatie turistica in urmatorii ani. Caracteristicile brandului vor fi subliniate prin recitalul maestrului Gheorghe Zamfir.

Publicul prezent la lansare va viziona un film de prezentare a Romaniei ca destinatie turistica si va primi suveniruri inscriptionate cu noul logo, din partea organizatorilor.

Din punct de vedere vizual, logoul este proaspat, inspirat de unul dintre cele mai puternice simboluri ale poporului roman si in acord cu tendintele mondiale de reorientare spre natura, descoperire, conservare.

Crearea si promovarea brandului turistic, finantate din fonduri europene, fac parte dintr-un proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocati 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.

Citeste si:
Ilie Nastase, atac la adresa lui Isarescu: Il vor ingropa acolo la BNR
Ilie Nastase, atac la adresa...

Obiectivul general al brandului de turism este crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin realizarea si afirmarea brandului turistic national, prin cresterea atractivitatii Romaniei in strainatate ca destinatie de turism si indirect de afaceri.

Pentru prima data, Romania va aborda aceasta problema intr-un mod profesionist, pentru a putea raspunde competitiei din domeniu si a se distinge pe plan international. Dupa lansarea internationala a brandului, urmeaza campania de comunicare si promovare a Romaniei ca destinatie turistica, mergand pe coordonatele date de cercetarea efectuata pe pietele tinta si folosind identitatea vizuala aferenta brandului.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.