In noaptea de simbata spre duminica, postul de televiziune OTV a dat ca sigura, citind surse anonime din Ministerul irakian al Apararii, informatia potrivit careia ziaristii romani ar fi fost eliberati si urmau sa soseasca la Bucuresti duminica dimineata. Informatia a fost transmisa ulterior si de postul B1 TV, dar si de portalul "Revista presei". Acesta din urma a citat la un moment dat surse din televiziunea Al Jazeera, care ar fi confirmat informatia, insa ulterior a eliminat aceasta mentiune. Reporteri si operatori TV au petrecut noaptea de simbata si ziua de duminica la terminalele militar si civil ale Aeroportului Otopeni, in asteptarea sosirii ziaristilor rapiti. Ulterior insa, oficiali irakieni din Ministerul Apararii de la Bagdad, indicati initial ca sursa a informatiei, nu au confirmat ipoteza eliberarii ostaticilor. De asemenea, nici Ambasada Romaniei la Bagdad nu a putut confirma eliberarea.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.