Din santierul Bucurestiului fac parte insa mult mai multe lucrari care, la ora actuala, sufoca intregul oras.
Lucrarile la mult-trambitatul pasaj suprateran Basarab au demarat cu putin timp in urma prin demolarea constructiilor din zona deasupra careia se va dezvolta colosul. "Reparatiile" Podului Grant, reabilitarea caii Giulesti si a liniei de tramvai au paralizat si ele pentru o vreme vecinatatea Garii Basarab. Intre timp, numeroase proiecte de fluidizare a traficului prin largirea arterelor de circulatie sau prin infiintarea unor pasaje supraterane noi au primit unda verde din partea municipalitatii.
In plus, potrivit Administratiei Strazilor, in momentul de fata se pun la punct finisajele pe Podul Grant si pe pasajul Marasesti. Directorul Administratiei Strazilor Bucuresti, Elena Ghineraru, a aratat, pentru Adevarul, ca in cazul Pasajului Marasesti se lucreaza la bazinele de decantare, in lipsa lor fiind practic imposibila montarea asfaltului. "RATB trebuie sa-si schimbe liniile de tramvai si mai trebuie sa reorganizam intersectia cu Mircea Voda, sa dirijam traficul prin alte semafoare si treceri de pietoni. La Podul Grant, lucrarile sunt aproape gata, numai ca stam dupa CFR, sa inchida tensiunea in fire ca sa putem lucra dedesubt", a spus Ghineraru.
Portitele occidentale ale Capitalei
In timp ce zona centrala a orasului este prinsa in febra lucrarilor de constructie, a exproprierilor si apoi a demolarilor, la periferie se dezvolta o adevarata retea de artere de circulatie, gen autostrazi, pentru a facilita intrarea in Capitala.
Astfel, daca echipele de muncitori pun acum umarul pentru largirea DN1 sau pentru infiintarea unui nou pasaj in zona Otopeni, in curand, lucrarile se vor muta in "extremitatea" Pipera sau spre intrarea in Capitala dinspre Autostrada Bucuresti-Pitesti. DN1 va fi largit la sase benzi, intre Baneasa, Aleea Privighetorilor si Pasajul Otopeni. Lucrarile au inceput in 2005 si au termen de finalizare anul 2007. Mai mult, lucrarile prevad si largirea la sase benzi a pasajului existent Otopeni, largirea portiunii intre Pasajul Otopeni si Aeroportul "Henri Coanda", construirea unui pasaj denivelat nou si a unui nod rutier in apropierea aeroportului.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro